شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

بررسی کد های مخفی گوشی سامسونگ

بررسی کد های مخفی گوشی سامسونگ آیا تا کنون اقدام به بررسی کد های مخفی گوشی سامسونگ کرده اید؟ آیا می دانید کد های مخفی گوشی سامسونگ کدامند؟ شاید شما در مورد کد های مخفی گوشی سامسونگ فکر کنید که با استفاده از این کد ها می توانید گوشی تان را هک کنید در حالی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 77497
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۶

کرونا :

بررسی کد های مخفی گوشی سامسونگ

بررسی کد های مخفی گوشی سامسونگ

آیا تا کنون اقدام به بررسی کد های مخفی گوشی سامسونگ کرده اید؟ آیا می دانید کد های مخفی گوشی سامسونگ کدامند؟ شاید شما در مورد کد های مخفی گوشی سامسونگ فکر کنید که با استفاده از این کد ها می توانید گوشی تان را هک کنید در حالی که هیچکس این کار را بلد نیست، اما در واقع باید بدانید که این کد ها چندان هم مخفی نبوده و شاید تا کنون برخی از آن ها را امتحان کرده اید. اما به هر حال کد های مخفی گوشی سامسونگ که بعضی از آن ها جدید و برخی قدیمی اند،  کاربرد های زیادی خواهند داشت. شایان ذکر است که برخی اوقات با وارد کردن یک کد ساده می ‌توان مشکل گوشی را یافت و حتی بعضی مواقع با استفاده از کد های مخفی گوشی می توان تنظیمات مخصوص را به سادگی انجام داد. ما در این مقاله قصد داریم به بررسی کد های مخفی گوشی سامسونگ بپردازیم، برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مطالب با ما همراه باشید.

بررسی کد های مخفی گوشی سامسونگ 3

کد های مخفی گوشی سامسونگ

بعضی از کد های مخفی گوشی سامسونگ قدیمی می باشند یعنی از سال های پیش مورد استفاده کاربران قرار گرفته اند، هر یک از کد های مخفی گوشی سامسونگ مجموعه ای از کاراکتر ها می باشند که می ‌توان برای یافتن و حل مشکلات روی اکثر  گوشی ها استفاده کرد. سازندگان سامسونگ به طور اختصاصی این کد ها را آماده کرده اند. که هر برند دارای کد مخصوص به خود است به همین دلیل نباید هیچ کد دستوری مخفی گوشی سامسونگ را روی سایر برند های گوشی استفاده کرد. زیرا ممکن است این کد های خاص در سایر برند ها مفهوم متفاوتی داشته و باعث خرابی گوشی شود و آسیب جدی به آن برسانند، که نتوان راهی برای بازگشت پیدا کرد پس به هیچ وجه ریسک نکرده و کد های مخفی گوشی سامسونگ را روی سایر برند های گوشی امتحان نکنید. در صورتی که به این مشکل برخورد کردید می توانید برای تعمیر موبایل سامسونگ خود به متخصصین شرکت آنی تعمیر مراجعه فرمایید.

پایان خوش خیالی «بایدن خوب - ترامپ بد»
دنبال کنید

ما به شما توصیه می ‌کنیم قبل از اینکه کد را روی گوشی امتحان کنید از درست بودن آن اطمینان داشته باشید.

چرا کاربر به کد های مخفی گوشی سامسونگ نیاز دارد؟

به طور معمول در زمان راه اندازی دستگاه از این کد ها استفاده می شود، همچنین اگر افراد بخواهند اپلیکیشن اندروید را توسعه دهند با دانستن کد های مخفی می توانند قسمتی زیادی از مسیر را سپری کنند، به همین دلیل کاربران گوشی سامسونگ می توانند با استفاده از کد های مخفی، مشکلات گوشی خود را در هر زمان و مکانی فقط با چند عدد ساده را رفع کنند، بدون اینکه به مرکز خدمات محصولات سامسونگ مراجعه کنند. معرفی بهترین گوشی سری جی سامسونگ.

لیست کد های مخفی گوشی سامسونگ

همان طور که متوجه شدید کد های مخفی گوشی سامسونگ فقط مورد استفاده این برند می باشد و سایر برند ها نمی توانند از آن استفاده کنند. این کد ها برای هک کردن نرم افزار طراحی نشده و برای شناسایی و رفع مشکلات تخصصی به کار می روند. گوشی های سامسونگ کد های مخفی زیادی دارند که به طور معمول کمتر وب‌ سایتی این کد ها را ارائه می دهد. در ادامه مطالب با ما همراه باشید تا لیست کد های مخفی سامسونگ را به شما ارائه دهیم:

همه کد های مخفی گوشی سامسونگ که در ادامه مطالب ارائه شده اند، را در مورد امکاناتی که به شما ارائه خواهند داد و معایبی که دارند مورد بررسی قرار دهید، سپس وارد کنید. زیرا بعضی از این کد ها امکان دارد اطلاعات گوشی شما را برای همیشه حذف کنند.

آمریکا 2 شهروند ایرانی را تحریم کرد
دنبال کنید

کد های ری استارت گوشی سامسونگ

ری استارت یکی از کاربردی ترین کد های مخفی سامسونگ برای تلفن همراه محسوب می ‌شود که برای راه اندازی مجدد گوشی به کار می رود و با استفاده از این کد می توان بدون استفاده از مسیر های متداول گوشی هوشمند خود را مجدداً راه اندازی کرد. این کد ها عبارتند از:

#*۳۸۷۶#

#*۲۵۶۲#

#*۳۸۵۱#

#*۳۸۴۹#

کد های مخصوص قفل و باز کردن سیم کارت سامسونگ

از کاربردی ترین کد های مخفی که در گوشی سامسونگ به کار می ‌رود می توان به کد های باز و قفل کردن سیم کارت اشاره کرد  که اکثر کاربران تلفن های همراه سامسونگ برای این موضوع دچار سردرگمی می ‌شوند. با استفاده از کد های زیر می توان کار های زیادی انجام داد:

ریست فکتوری بدون پیام تایید:

#۳۸۵۵*۲۷۶۷*

مشاهده اطلاعات دستگاه:

*#*#۴۶۳۶#*#*

آنلاک:

#۰۰۰۰۰۰۰*۰۱۱۱#

فعال شدن قفل سیم کارت به طور خودکار:

#۲۸۷۴۶*۷۴۶۵۶۲۵#

بکاپ و کپی فایل های رسانه ایی:

*#*#*۶۶۳۲۸۲*۲۵۵*۲۷۳۲۸۳#*#*

 

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi