شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

ضرورت راه اندازی ایستگاه متروی کمالشهر/ تزریق اعتبارات ملی موجب تسریع در افتتاح پروژه‌ها می‌شود

نماینده مردم کرج، اشتهارد و فردیس در مجلس گفت: باید از ظرفیت های استانی برای راه اندازی ایستگاه متروی کمالشهر استفاده و در ادامه اعتبارات ملی را به آن تزریق کرد تا شاهد افتتاح پروژه در زمان کوتاه تری باشیم.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 77398
تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۰

کرونا :

ضرورت راه اندازی ایستگاه متروی کمالشهر/ تزریق اعتبارات ملی موجب تسریع در افتتاح پروژه‌ها می‌شود

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، علیرضا عباسی نماینده مردم کرج ، اشتهارد و فردیس در مجلس شورای اسلامی به مهاجرت ۱۴۰ هزار نفر در سال به البرز اشاره کرده و می گوید؛ برای توسعه استان باید به این افزایش جمعیت توجه داشت.

وی تصریح کرد: با کم کاری سال های گذشته در زمینه ساخت مسکن، شاهد مهاجرت مردم از پائین شهر تهران به کرج و از کرج به مناطق حاشیه نشین هستیم.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: امروز باید برای ۵ سال آینده شهروندان کمالشهر تصمیم گرفت، باید برای مردمی که از حداقل ها هم برخوردار نیستند امکانات زیرساختی لازم را فراهم کرد.

وی تصریح کرد: مترو ارزان ترین راه تردد مردم بوده و باید به آن دسترسی داشته باشند، شاغلین شهرک صنعتی بهارستان هم نمی توانند نیمی از حقوق خود را صرف کرایه کنند.

علیرضا عباسی

 

نماینده مردم کرج در مجلس یازدهم اظهار کرد: نباید امروز از تردد مردم به آرامستان بهشت سکینه کرج و دیدار با اهل قبور که ترافیک زیادی را طی روزهای پایان هفته در کمالشهر به وجود می آورد غافل شد.با راه اندازی ایستگاه کمالشهر، مردم برای عبور و مرور به مترو روی می آورند، نباید این مهم را به تاخیر انداخت و باید با اهتمام ویژه ای در حداقل زمان عملیاتی کرد.

وی خاطرنشان کرد: مطالبه اصلی مردم کمالشهر، کارگران شهرک صنعتی بهارستان و آرامستان ما را به این نتیجه می رساند که همه باید برای تحقق خواسته مردم پای کار بیایم.باید از ظرفیت های استانی برای راه اندازی ایستگاه متروی کمالشهر استفاده و در ادامه اعتبارات ملی را به آن تزریق کرد تا شاهد افتتاح پروژه در زمان کوتاه تری باشیم.

گفتنی است، در خاتمه شهرداری کمالشهر برای تحویل زمین ایستگاه مترو اعلام آمادگی کرد و قرار شد شرکت بهره برداری مترو امکان سنجی اعتباری پروژه را ارزیابی کند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi