دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

مزایای مختلف انواع پمپ های صنعتی

مزایای مختلف انواع پمپ های صنعتی   هیدروموتور جز وسایلی است که جهت راندن تجهیزات متحرک و ساختمانی ، جرثقیل های کشتی و انواع تجهیزات هیدرولیک سنگین ؛ در سطح دریا و یا خشکی ، مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه ، باز سرعت و جابجایی بالایی دارد و می تواند حداکثر تحت تاثیر ۴۵

اختصاصی کرونا

کد خبر : 77362
تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۷

کرونا :

مزایای مختلف انواع پمپ های صنعتی

مزایای مختلف انواع پمپ های صنعتی

 

هیدروموتور جز وسایلی است که جهت راندن تجهیزات متحرک و ساختمانی ، جرثقیل های کشتی و انواع تجهیزات هیدرولیک سنگین ؛ در سطح دریا و یا خشکی ، مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه ، باز سرعت و جابجایی بالایی دارد و می تواند حداکثر تحت تاثیر ۴۵ هزار کیلو پاسکال ، عملیات خود را انجام دهد. بی شک هیدروموتور ها انتخاب بهتری خواهند بود. از دیگر وسایل پرکاربرد موجود در صنعت ، می توان به پمپ دیافراگمی اشاره کرد. از پمپ های دیافراگمی می توان برای اندازه گیری مقدار و انتقال مایعات استفاده کرد. این وسایل برای مایعات خورنده یا غیر خورنده مناسب هستند. طراحی دیافراگم ، به نحوی است که هیچ لوله ای در اثر سایش یا خوردگی آسیب نخواهد دید. همین امر‌موجب شده است تا این وسایل ، به یکی از بهترین و مقرون به صرفه ترین ابزار های موجود در صنعت تبدیل شود. پمپ دنده ای هیدرولیک ، به دو دسته ؛ دنده خارجی و دنده داخل تقسیم می شود.

پمپ دیافراگمیموتور های هیدرولیک ، برای بسیاری از محیط‌ های ناهموار و شرایط کاری که با تجهیزات ساخت‌ و ساز ، معدن و کشاورزی در تماس هستند ، بسیار ایده آل می‌ باشد. این موتور ها تحت شرایط خاص ، حتی بسیار کارآمدتر از موتور های الکتریکی در نظر گرفته می شوند. از طرف دیگر ، موتور های هیدرولیک به گونه ای طراحی شده اند که در سخت ترین محیط  های کاری موجود دوام بیاورند. این یکی از دلایلی است که از هیدروموتور ها در ساخت و ساز، معدن و تجهیزات کشاورزی استفاده می شود. این وسایل ممکن است تحت فشار زیاد از کار بیفتند ؛ اما خوشبختانه آسیب دائمی نخواهند دید. اگر در صنعتی که در آن فعالیت دارید از فشار جوی بالا استفاده می کنید ؛ پمپ های دنده ای خارجی معمولا برای پمپاژ آب ، روغن های سبک ، افزودنی های شیمیایی ، رزین ها یا حلال ها استفاده می شوند. این دستگاه ها در فعالیت هایی ترجیح داده می شوند که دوز دقیق یا خروجی فشار بالا مورد نیاز است. پمپ های دنده ای خارجی قادر به تحمل فشار های بالا می باشند.

همه مدارس و دانشگاه های استان فردا تعطیل شدند
دنبال کنید

مقایسه هیدروموتور ها و موتور های الکتریکی ؟

  • هنگامی که صحبت از کار در زیر آب می شود ، استفاده از هیدروموتور ها به مراتب پیشنهاد می شود ؛ چرا که برای آب بندی سیالات طراحی شده اند. با این حال ، آب بندی یک موتور الکتریکی برای استفاده در زیر آب بسیار دشوار است. اگر برای انجام هدف خود ، نیاز به ماشینی داشته باشیم که به طور جزئی یا کامل در زیر آب غوطه ور شود (مانند بیل مکانیکی که برای لایروبی باتلاق ها استفاده می شود) ، موتور های هیدرولیک انتخاب به مراتب بهتری هستند.
  • موتورهای الکتریکی در پاسخ ب فشار هایی که می توانند آن ها را متوقف کنند ، به خوبی عمل نخواهند کرد. اگر یک موتور الکتریکی در اثر فشار سنگین متوقف شود ، احتمال آسیب دائمی آن وجود دارد. اما موتور های هیدرولیک ممکن است تحت فشار بالا از کار بیفتند ، اما آسیب دائمی نخواهند دید. اگر در صنعت خود از فشار های بالا استفاده می کنید ، هیدروموتور ها انتخاب بهتری خواهند بود.
  • موتورهای الکتریکی به دلیل سیم پیچی های زیادی که دارند ، نسبت به موتورهای هیدرولیک به محیط اطراف خود حساس تر هستند. این بدان معناست که مواردی مانند آب شور و گرد و غبار می تواند مشکلات جدی ایجاد کرده و به سیستم آن ها آسیب برساند. اما از طرف دیگر ، موتور های هیدرولیک ، به گونه ای طراحی شده اند که در برخی از سخت ترین محیط های کاری نیز به فعالیت خود ادامه داده و مقاومت کنند. به همین دلیل از این دستگاه ها برای کار در محیط های سخت و ناهموار استفاده می شود.
کاهش دمای هوا درکهگیلویه و بویراحمد/بارش پراکنده باران از امروز و فردا
دنبال کنید

پمپ دنده ای هیدرولیک

به طور خلاصه ، موتورهای هیدرولیک می توانند در مکان هایی کار کنند که موتورهای الکتریکی نمی توانند در آن ها دوام بیاورند. آن‌ها برای بسیاری از محیط‌ های ناهموار و شرایط کاری سخت ایده‌ آل هستند. تحت شرایط خاص ، موتورهای هیدرولیک بسیار پر کاربرد تر از موتورهای الکتریکی در نظر گرفته می شوند. اگر می خواهید در مورد موتورهای هیدرولیک و موتورهای الکتریکی اطلاعات بیشتری کسب کنید ، کافیست به سایت paskalstore.com مراجعه کنید و از محتویات آن ، بهره مند شوید.

جهت خرید پمپ دنده ای هیدرولیک ، توجه به چه نکاتی ضروری است ؟

لازم به ذکر است که جهت چرخش محور در پمپ های دنده ای ، توسط شرکت سازنده تعیین می شود. در صورت عدم رعایت این جهت ، احتمال آسیب دیدن به پمپ های دنده ای افزایش پیدا می کند. انتخاب صحیح پمپ های دنده ای می تواند در کیفیت عملکرد این پمپ ها بسیار موثر باشد. از این رو برای داشتن انتخاب صحیح ، توجه به فشار کاری ، لیتراژ و برند پمپ بسیار حائز اهمیت است.

پاسکال استوربرترین برند های ابزار های صنعتی

برای این که در صنعت و فعالیت خود موفق شوید ، حیاتی است که از وسایل و ابزار های باکیفیت استفاده کنید. برای این امر ، بهتر است به فروشگاه های معتبر و متخصص در این زمینه مراجعه کنید. پاسکال استور با داشتن بیش از ده سال سابقه در زمینه خرید و فروش پمپ های صنعتی ، خواسته و نیاز مشتریان را به خوبی می داند و بهترین محصولات خود را برای آن ها ارائه می دهد. جهت ثبت سفارش و خرید محصول مورد نظر ، کافیست به وب سایت paskalstore.com مراجع کنید.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi