چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳

پیگیر حل موضوعات مربوط به منابع طبیعی استهبان، نی ریز و بختگان در دیدار با رئیس این سازمان

نماینده مردم استهبان، نی ریز و بختگان در مجلس گفت: اخیرا دیداری با رئیس سازمان جنگل ها و مراتع کشور داشتم و در این نشست پیگیر حل موضوعات شهرستان های حوزه انتخابیه شدم و دستوراتی نیز در خصوص حل این موضوعات صادر نمودند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 77123
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۲

کرونا :

پیگیر حل موضوعات مربوط به منابع طبیعی استهبان، نی ریز و بختگان در دیدار با رئیس این سازمان

فرهاد طهماسبی در گفت و گو با خبرنگار خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به نشست خود با رئیس سازمان جنگل ها و مراتع کشور اشاره کرد و گفت: در این نشست در خصوص حل موضوعات مربوط به این سازمان در حوزه انتخابیه مطرح گردید و در همین راستا نیز دستوراتی را صادر نمودند.

وی افزود: در این دیدار رئیس سازمان جنگل ها به مدیرکل منابع طبیعی استان فارس دستور دادند تا طرح های آبخیز داری در حوزه انتخابیه اجرایی شوند.

نماینده مردم استهبان، نی ریز و بختگان در مجلس گفت: همچنین در خصوص جذب و بکارگیری نیروی انسانی در ادارات منابع طبیعی شهرستان های استهبان، بختگان و نی ریز هم صحبت هایی شد و مقرر گردید این موضوع نیروی انسانی در کارگروه ویژه طرح شود.

این نماینده مردم در مجلس بیان کرد: با توجه به کمبود وسیله نقلیه در ادارات منابع طبیعی حوزه انتخابیه، مقرر شد وسایل نقلیه ای  هم به این ادارات اختصاص پیدا کند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi