سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

اخذ مجوز احداث 6 چمن مصنوعی در نقاط روستایی شهرستان قروه و دهگلان

نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس گفت: با تلاش های انجام شده مجوز احداث ۶ چمن مصنوعی در نقاط روستایی شهرستان قروه و دهگلان صادر شد و عملیات اجرایی آنها آغاز می شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 76808
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶

کرونا :

اخذ مجوز احداث 6 چمن مصنوعی در نقاط روستایی شهرستان قروه و دهگلان

پرویز اوسطی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات صورت گرفته در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: اخیرا دیداری با وزیر ورزش و جوانان داشتم که در خصوص مباحث و مسائل ورزشی حوزه انتخابیه بحث و بررسی شد و کمبودهای شهرستان قروه و دهگلان مطرح گردید تا درصدد رفع آنها برآیند.

وی افزود: وزیر ورزش در این نشست قول حمایت از ورزش شهرستان های قروه و دهگلان را دادندو مقرر گردید امکاناتی را برای این شهرستان ها در نظر بگیرند و در اختیار هیات های ورزشی قرار بگیرند.

این نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: همچنین وزیر ورزش با مطالبه احداث چمن مصنوعی در حوزه انتخابیه موافقت کردند و مجوز احداث ۶ چمن مصنوعی را در نقاط مختلف روستایی شهرستان های قروه و دهگلان صادر نمودند.

نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس بیان کرد: از گذشته تاکنون زیرساخت های ورزشی حوزه انتخابیه مطلوب نبوده اند و لذا در همین راستا پیگیری هایی انجام شده است تا در آینده شاهد بهبود زیرساخت ها و رفع مشکلات ورزشی حوزه انتخابیه باشیم./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi