سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیگیری ساخت و راه اندازی مرکز نوآوری دانشگاه علوم پزشکی لرستان

رییس مجمع نمایندگان استان لرستان در مجلس در دیدار با ریاست علوم پزشکی استان از پیگیری ساخت و راه اندازی مرکز نوآوری دانشگاه علوم پزشکی لرستان خبر داد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 76777
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۷

کرونا :

پیگیری ساخت و راه اندازی مرکز نوآوری دانشگاه علوم پزشکی لرستان

مهرداد ویس کرمی نماینده مردم خرم آباد و چگنی و عضو مجمع نمایندگان استان لرستان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت با اشاره به دیدار با ریاست دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: در این دیدار در خصوص تفاهم میان بنیاد شهید انقلاب اسلامی استان و دانشگاه علوم پزشکی لرستان در مورد مجموعه توانبخشی بنیاد شهید استان در راستای حل مشکلات ایثارگران عزیز و استفاده بهینه از ظرفیت مرکز توانبخشی مذکور تبادل نظر صورت گرفت.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم ادامه داد: همچنین در مورد ساخت و راه اندازی مرکز نوآوری دانشگاه علوم پزشکی لرستان واقع در مجتمع کمالوند نیز بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

وی افزود: همچنین در این دیدار در مورد همکاری دانشگاه علوم پزشکی لرستان با سازمان هلال احمر استان با حضور معاونت درمان هلال احمر جهت همکاری در راستای راه اندازی مفید و موثر یک مرکز عام المنفعه در زمین ۵۲۰ متری واقع در پشت بازار خرم آباد با همکاری دانشگاه علوم پزشکی لرستان و هلال احمر استان تبادل نظر صورت گرفت و  مقرر شد تفاهم میان دانشگاه علوم پزشکی لرستان و هلال احمر استان در مورد مرکز پشت بازار تا اواسط تیرماه تعیین تکلیف گردد و پیگیری های لازم در تهران از طریق هلال احمر کشور توسط دکتر ویسکرمی و معاونت درمان هلال احمر استان به عمل آید.

ویسکرمی بیان کرد: در این جلسه نیز فرصت‌ها و موانع موجود برای ارائه خدمات تخصصی به مردم نیازمند مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت وهمچنین مقرر شد با تشکیل یک کمیته تخصصی، پیشنهادات اولیه توسط دبیر کمیته ظرف هفته آتی طی صورتجلسه‌ای در اختیار جمعیت هلال احمر قرار بگیرد. دکتر ویسکرمی با ابراز خوشحالی از تعامل بین ادارات استان ابراز امیدواری کرد در ادامه با ایجاد همکاری‌هایی بین جمعیت هلال احمر و دانشگاه علوم پزشکی، شاهد ارائه خدمات تخصصی بیماران لرستان باشیم./

ضرورت تسهیل تجارت آبی و هوایی بین آبادان و مسقط
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi