دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

وضعیت زیرساخت‌های ورزش هرسین بهبود می‌یابد

به گزارش کرونا از کرمانشاه، صابر رحیمی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه امروز در محل فرمانداری هرسین با عباداله کنجوریان فرماندار شهرستان در خصوص مسائل و مشکلات ورزش و جوانان این شهرستان دیدار و گفت‌وگو کرد. کنجوریان در این نشست سرانه فضاهای ورزشی در شهرستان هرسین را خوب ارزیابی کرد و گفت: این اماکن

اختصاصی کرونا

کد خبر : 76711
تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۴

کرونا :

وضعیت زیرساخت‌های ورزش هرسین بهبود می‌یابد

به گزارش کرونا از کرمانشاه، صابر رحیمی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه امروز در محل فرمانداری هرسین با عباداله کنجوریان فرماندار شهرستان در خصوص مسائل و مشکلات ورزش و جوانان این شهرستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

کنجوریان در این نشست سرانه فضاهای ورزشی در شهرستان هرسین را خوب ارزیابی کرد و گفت: این اماکن به شدت نیازمند مرمت و نوسازی و نگهداری هستند.

وی تکمیل زورخانه نیمه‌کاره، راه‌اندازی استخر سرپوشیده، تکمیل چمن استادیوم شهرستان و نگهداری و مرمت سایر پروژه‌ها را از مطالبات جامعه ورزش هرسین ذکر کرد.

صابر رحیمی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه نیز در این دیدار، با تشکر از پیگیری‌های نماینده شهرستان، اظهار کرد: مطالبات جامعه ورزش هرسین کاملا بجا و درست است و باید با هم تلاش کنیم مشکلات و کمبودها به سرعت مرتفع شود.

وی با بیان اینکه به زودی وضعیت زیرساخت‌های ورزش هرسین بهبود می‌یابد، گفت: زمین چمن هرسین در گذشته وضعیت بسیار بدی داشت و شایسته مردم این شهرستان نبود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه ادامه داد: اعتبار لازم برای تکمیل چمن این شهرستان تامین و پیمانکار آن مشخص شده و بزودی چمن استادیوم هرسین پس از آماده‌شدن پهن خواهد شد.

وی افزود: علاوه بر این  با دستور وزیر ورزش و جوانان، یک زمین چمن مصنوعی دیگر در حوزه شهرستان هرسین احداث خواهد شد.

رحیمی اضافه کرد: خوشبختانه اعتبار خوبی برای ورزش استان و شهرستان هرسین در سفر رییس جمهور پیش‌بینی شده است و تلاش می‌کنیم پس از این سفر زورخانه شهرستان هرسین تکمیل شود.

وی افزود: برای انجام ماموریت‌های خود در حوزه ورزش نیازمند همکاری و همراهی سایر دستگاه‌های شهرستان هرسین هستیم.

۴۰ واحد صنعتی در کهگیلویه و بویراحمد به چرخه تولید باز گشت
دنبال کنید

انتهای پیام/پ


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi