یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

اجرایی شدن عملیات آسفالت پروژه راه کورائیم به خلفلو با جذب اعتبارات لازم

ماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس گفت:عملیات آسفالت پروژه راه کورائیم به خلفلو با تلاش اداره‌کل راهداری استان اردبیل و شهرستان نیر با جذب اعتبارات لازم در حال اجرا است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 76699
تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۲

کرونا :

اجرایی شدن عملیات آسفالت پروژه راه کورائیم به خلفلو با جذب اعتبارات لازم

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، صدیف بدری نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین و عضو مجمع نمایندگان استان اردبیل در مجلس شورای اسلامی با حضور در محل اجرای عملیات آسفالت ۶ کیلومتر از راه دسترسی کورائیم به خلفلو از این طرح به‌عنوان خواسته دیرینه اهالی بخش کورائیم شهرستان نیر نام برد و گفت: عملیات آسفالت پروژه راه کورائیم به خلفلو با تلاش اداره‌کل راهداری استان اردبیل و شهرستان نیر با جذب اعتبارات لازم در حال اجرا است.

این نماینده مجلس دوره یازدهم ادامه داد: طول کلی مسیر ۲۰ کیلومتر بوده که ۱۰ کیلومتر آن تا سال ۹۸ تکمیل شده بود و هم اکنون ۶ کیلومتر در حال انجام است و طبق تعهدات پیمانکار پروژه، ۴ کیلومتر باقیمانده از کل مسیر نیز تا پایان شهریور ماه به اتمام خواهد رسید.

وی افزود: همان طور که از آغاز این طرح در کنار اداره کل راهداری استان بودیم، در ادامه نیز با جذب اعتبارات لازم تلاش خواهیم کرد تا این پروژه مهم در زمان کوتاهی به اتمام رسیده و راه دسترسی اهالی شریف این بخش به مرکز کشور تسهیل شود.

بدری بیان کرد: در بخش کورائیم یک سری اقدامات مهمی انجام گرفته و اتمام راه دسترسی کورائیم به خلیفه‌لو از اساسی‌ترین خواسته‌های مردم شریف منطقه بوده که طبق اقدامات انجام گرفته از سوی دستگاه مربوطه، امیدواریم این راه تا پایان فصل کاری سال جاری به اتمام برسد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi