یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳

پیگیری تکمیل بیمارستان رضایی دامغان

نماینده مردم دامغان در مجلس گفت: تکمیل بیمارستان رضایی دامغان و اضافه شدن ۵۰ تخت به آن جزء مصوبات هیات دولت بوده است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 76412
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۱

کرونا :

پیگیری تکمیل بیمارستان رضایی دامغان

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت؛  علی اکبر علیزاده برمی نماینده مردم دامغان و عضو مجمع نمایندگان استان سمنان در مجلس شورای اسلامی  از آخرین اقدامات انجام گرفته حوزه بهداشت و درمان دامغان گفت: تکمیل بیمارستان رضایی دامغان و اضافه شدن ۵۰ تخت به آن جزء مصوبات هیات دولت بوده است که اخیرا استاندار در جلسه ای با حضور مسئولین مربوطه نسبت به پیگیری این مصوبه تاکید کرد.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم افزود: بودجه ی ۵ میلیارد تومانی از وزارت بهداشت جهت تجهیز و مقاوم سازی این بیمارستان مصوب شده است که البته هنوز وصول نشده و نیاز به پیگیری های دانشگاه علوم پزشکی سمنان دارد.

وی در مورد برخی نظرات در مورد عدم استحکام بنای بیمارستان رضایی دامغان افزود: ساخت این بنا مربوط به سال ۱۳۷۴ است و نسبت به بسیاری از بیمارستان های موجود در استان عمر کوتاهتری دارد و با این وجود اگر مستحکم نباشد نیز امکان مقاوم سازی وجود دارد به شرط آنکه اراده ای در مرکز استان به جهت پیگیری مصوبه هیات دولت وجود داشته باشد.

علیزاده در مورد آخرین اقدامات انجام گرفته در مورد بیمارستان رضایی دامغان نیز گفت:  اخیرا یک کارگروهی از وزارت بهداشت تعیین شده تا وضعیت استحکام بنای بیمارستان رضایی دامغان مشخص و نظر قطعی کارشناسی نسبت به بازسازی آن صادر شود.

نماینده مردم دامغان در مجلس خاطر نشان کرد: بیمارستان های شهرستان دامغان تنها گنجایش ۳۰درصدی دارند و قطعا  این بیمارستان ها در مواجه با بحران ها و بیماری های فراگیر مانند کرونا با کمبود تخت و شرایط بحرانی مواجه می شوند.

وی ساخت بیمارستان جدید در این شهرستان را نیازمند ردیف بودجه ای سال جاری می داند که هنوز ابلاغ نشده و ساخت بیمارستان جدید در انتظار بودجه است./

پایان پیام

خطوط ریلی بستان آباد - خاوران به زودی افتتاح می شود/ نواقص فنی ایستگاه ریلی خاوران باید برطرف و ظرفیت ها این بخش باید ارتقا پیدا کند
دنبال کنید

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi