یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

امام جمعه دهدشت خطاب به فرماندار! ساماندهی گلزار شهدا را در اولویت برنامه‌های مدیران قرار دهید

به گزارش  کرونا از کهگیلویه، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در جلسه شورای مشورتی ایثارگران و ساماندهی گلزار شهداء دهدشت، از شهدا به عنوان امامزاده‌گان زنده نام برد و اظهار کرد: زیبنده نیست که والدین شهدا به دلیل تجهیز نبودن وسایل سرمایشی و گرمایشی نتوانند عزیز خود را زیارت کنند. امام جمعه دهدشت از شهدا به عنوان

اختصاصی کرونا

کد خبر : 76346
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۴

کرونا :

امام جمعه دهدشت خطاب به فرماندار! ساماندهی گلزار شهدا را در اولویت برنامه‌های مدیران قرار دهید

به گزارش  کرونا از کهگیلویه، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در جلسه شورای مشورتی ایثارگران و ساماندهی گلزار شهداء دهدشت، از شهدا به عنوان امامزاده‌گان زنده نام برد و اظهار کرد: زیبنده نیست که والدین شهدا به دلیل تجهیز نبودن وسایل سرمایشی و گرمایشی نتوانند عزیز خود را زیارت کنند.

امام جمعه دهدشت از شهدا به عنوان هویت و تاریخ ما نام برد و تصریح کرد: فرماندار به نهادهای متولی دستور دهند ساماندهی گلزار شهدا را در اولویت کاری خود قرار دهند.

وی دفاع مقدس را سند جمهوری اسلامی عنوان و افزود: اگر امروز در عرصه‌های علمی و عملی در دنیا حرفی برای گفتن داریم به شهدا و دفاع مقدس بر می‌گردد.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر خواستار نگاه ویژه برای ساماندهی گلزار مطهر شهدا شد و بیان کرد: همان کاری که سازمان‌های متناظر برای گلزار شهدای یاسوج انجام دادند، برای دهدشت هم انجام دهند و یک بازه زمانی مشخصی را تعیین کنند.

امام جمعه دهدشت خواستار ترویج گفتمان فرهنگ ایثار و شهادت شد و گفت: بنیاد شهید با راه‌اندازی کرسی ثابت روایتگری‌های دفاع مقدس از ظرفیت عظیم ایثارگران برای ترویج این گفتمان استفاده کند.

انتهای پیام/ ۸۲۰۱۶


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi