یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

راهنمای خرید دستگاه سنگ شکن

راهنمای خرید دستگاه سنگ شکن سنگ شکن ها ماشین هایی هستند که برای کاهش اندازه سنگ ها، سنگ ها و سنگ معدن استفاده می شوند. آنها اغلب در تولید سنگدانه، بازیافت مصالح ساختمانی و در عملیات معدن استفاده می شوند. گیربکس کتابی، یکی از مدل های گیربکس صنعتی است. این مدل از گیربکس ها به

اختصاصی کرونا

کد خبر : 76153
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۶

کرونا :

راهنمای خرید دستگاه سنگ شکن

راهنمای خرید دستگاه سنگ شکن

سنگ شکن ها ماشین هایی هستند که برای کاهش اندازه سنگ ها، سنگ ها و سنگ معدن استفاده می شوند. آنها اغلب در تولید سنگدانه، بازیافت مصالح ساختمانی و در عملیات معدن استفاده می شوند. گیربکس کتابی، یکی از مدل های گیربکس صنعتی است. این مدل از گیربکس ها به علت ویژگی های منحصر به فرد خود، جایگزین مناسبی برای نمونه های مشابه موجود در بازار می باشند. گیربکس کتابی در بازار با نام های دیگری نیز شناخته می شوند. این گیربکس ها، با نام هایی مانند گیربکس نود درجه، گیربکس حلزونی و گیربکس nmrv در بازار های ایران وجود دارند. سنگ شکن فکی دستگاهی از نوع فشرده سازی هستند که مواد را بین یک قطعه فولادی متحرک و یک قطعه فولادی ثابت خرد می کنند. آنها برای کاهش اندازه اولیه و گاهی ثانویه استفاده می شوند.

راهنمای خرید دستگاه سنگ شکن 5

سنگ شکن ضربه ای چیست؟

سنگ شکن های ضربه ای به دلیل کاهش بلوک های بزرگتر سنگ ها از دانه های کوچکتر استفاده می کنند، نامگذاری شده اند. همانطور که از نام آن پیداست، یک سنگ شکن ضربه ای مواد خوراک را با سرعت بالا تسریع می کند و سپس سنگ های با حرکت سریع را روی دیواره های محفظه خرد کردن و یکدیگر پرتاب می کند.

مواد معدنی چگونه خرد می شوند؟

در اصل، خرد کردن فشاری بر روی سنگ های سخت و ساینده با قرار دادن آنها بین یک صفحه/سطح مقاوم در برابر سایش بالا استفاده می شود. سنگ‌ها یا سنگ‌های کمتر ساینده و نرم‌تر در اثر ضربه و برش خرد می‌شوند.

گیربکس کتابی چطور کار می کند؟

گیربکس کتابی باعث شده، گیربکس ها قدرت انتقال بالایی داشته باشند. برای عملکرد درست این مدل از گیربکس، بایستی محور و چرخ دنده های برنزی با یکدیگر درگیر شوند. و برای کار کردن و عملکرد صحیح، اجزای دیگری نیز در این دستگاه استفاده شده است.برای مثال قطعه های مختلف و مهمی که عبارتند از: بلبرینگ و رولبرینگ، در گیربکس استفاده شده است. این دو قطعه نقش خیلی مهم و اساسی در کارکردن گیربکس دارند. رولبرینگ باعث شده، گیربکس موقع کار کردن لرزش و صدای کم تری داشته باشد. معمولا بیشترمدل های مختلف گیربکس ها در هنگام کار کردن صدا و لرزش زیادی ایجاد می کنند.

کشورهای اسلامی نسبت به اجرای مفاد بیانیه کمیته اضطراری فلسطین جدیت داشته باشند
دنبال کنید

راهنمای خرید دستگاه سنگ شکن 6

داخل گیربکس های صنعتی، زمانی که شدت و زمان کار با گیربکس بالا باشد؛ از روغن های روان کننده استفاده میشود و روغن های روان کننده گیربکس داغ شده و احتمال ریختن آن به بیرون از دستگاه وجود دارد. در گذشته ریختن  روغن روان کننده به بیرون از دستگاه مشکلاتی مانند کثیف شدن محیط کار را به وجود می آورد. امروزه با جایگزین کردن گیربکس کتابی با گیربکس های قدیمی این مشکل برطرف شده است. به علت وجود دو قطعه بلبرینگ و رولبرینگ، روغن  در صورت داغ شدن روغن، به بیرون از دستگاه نشت نمی کند.

کاربرد گیربکس کتابی چیست؟

هدف گیربکس افزایش یا کاهش سرعت است. در نتیجه، گشتاور خروجی معکوس تابع سرعت خواهد بود. اگر درایو محصور یک کاهنده سرعت باشد (خروجی سرعت کمتر از ورودی سرعت است)، گشتاور خروجی افزایش می یابد. اگر درایو سرعت را افزایش دهد، گشتاور خروجی کاهش می یابد.

گیربکس  کتابی در خودرو چگونه کار می کند؟

گیربکس سیستمی است که از چرخ دنده های یکپارچه با آرایش خاصی برای انتقال نیرو استفاده می کند. در خودرو، گیربکس گیربکس اغلب در نقطه اتصال یک شفت قدرت قرار می گیرد و طیفی از چرخ دنده ها را برای چند برابر کردن گشتاور موتور فراهم می کند.

سرعت گیربکس کتابی چگونه است؟

گیربکس  کتابی برای تغییر سرعت مجموعه ای از چرخ دنده های متحرک یا ثابت است که امکان تغییر نسبت سرعت بین شفت های ورودی و خروجی را به صورت دستی یا خودکار فراهم می کند.

چگونه می توانیم دور گیربکس را محاسبه کنیم؟

بازتاب اظهارات رئیسی درباره مذاکرات برجامی در رسانه‌های خارجی
دنبال کنید

محاسبه سرعت خروجی با استفاده از قطر قرقره و سرعت ورودی ،خروجی دور در دقیقه / ورودی دور در دقیقه = ضریب ضرب. در یک فن تسمه محور، دو سرعت اصلی مورد نیاز عبارتند از: دور موتور و دور در دقیقه فن. …

فرمول. ورودی RPM/RPM خروجی = قطر خروجی/قطر ورودی.

دور در دقیقه = ۱۰۰۲٫۱۳٫

سنگ شکن فکی برای چه مواردی استفاده می شود؟

سنگ شکن های فکی عمدتاً به عنوان سنگ شکن های اولیه استفاده می شوند. هدف اصلی آنها کاهش مواد به اندازه ای کوچک است که بتوان آن را توسط نوار نقاله به مراحل خرد کردن بعدی منتقل کرد. همانطور که از نام آن پیداست، سنگ شکن های فکی سنگ و سایر مواد را بین فک ثابت و متحرک کاهش می دهند.

اندازه سنگ شکن فکی چگونه است؟

سنگ شکن های فکی بر اساس ابعاد ورودی خوراک بالایی (شکاف) یا ابعاد فک ها اندازه می شوند. به عنوان مثال، یک سنگ شکن فکی با اندازه ۳۲ در ۵۴، از فک متحرک تا ثابت، ۳۲ اینچ اندازه گیری می کند (هنگامی که در بالا اندازه گیری شود، یعنی دهانه)، و هر فک دارای عرض ۵۴ اینچ خواهد بود.

کدام موتور برای سنگ شکن های فکی ترجیح داده می شود؟

حلقه لغزش تسمه IM برای کار سنگ شکن های فکی ترجیح داده می شود.

راهنمای خرید دستگاه سنگ شکن 7

برای خرید مطمئن، به کجا مراجعه کنیم؟

تا این جا تلاش کردیم اطلاعات کاملی در مورد انواع سنگ شکن ها، گیربکس کتابی و سنگ شکن فکی در اختیار شما قرار دهیم.اگر به دنبال شرکت معتبری برای خرید بهترین سنگ شکن هستید، می توانید به شرکت مکان سنگ شکن (makansangsekan.net) مراجعه کنید. این شرکت اولین شرکت فروش انواع سنگ شکن در ایران است و سابقه درخشانی در این زمینه دارد.

 

 

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi