شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

احداث پل سوم هلیل‌رود در دستور کار قرار بگیرد

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس، خواستار احداث پل سوم هلیل‌رود شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 76081
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۹

کرونا :

احداث پل سوم هلیل‌رود در دستور کار قرار بگیرد

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت،ذبیح الله اعظمی ساردوئی در آیین تکریم و معارفه فرماندار جیرفت افزود: امیدوارم مراحل اجرایی پروژه احداث پل سوم هلیل‌رود به سرعت آغاز و این طرح تا سال ۱۴۰۲ افتتاح شود.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در هر کیلومتر از بخش اسماعیلی واقع در مسیر یاد شده یک روستا قرار دارد لذا این پل از ترافیک زیادی برخوردار است.

وی ادامه داد: راه اندازی و فعال سازی شورای راهبردی جنوب کرمان از دیگر خواسته های ما است.

وی در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: فرماندار جیرفت به عنوان نماینده عالی دولت در این شهرستان به اسناد بالادستی، سند آمایش سرزمینی توجه کند و اشراف کامل به سند توسعه داشته باشد.

اعظمی افزود: اگر برنامه نداشته باشیم فقط دور باطل می زنیم و سند هفتم توسعه و پیش نویس سند ۵۰ ساله جمهوری اسلامی در دست تدوین است.

وی یادآور شد: مردم انتظار دارند فرماندار در بین اقشار جامعه حضور یابد و بر امور اجرایی نظارت داشته باشد.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: از فرماندار جدید انتظار داریم گزارش سالانه ارائه و آن را در اختیار همه قرار دهد ضمن اینکه انتظار می رود گزارش کار ادارات حوزه کاری به نمایندگان ارائه شود.

وی با تاکید بر اینکه محل سکونت فرماندار باید در شهرستان خدمت وی باشد گفت: خواستار توجه به شایسته سالاری بدون نگاه قومی ‌و قبیله ای هستیم، همچنین از فرمانداران انتظار داریم از مشاوران صادق و امین استفاده کند.

چالش‌های کلاس‌های غیرحضوری و امتحانات حضوری
دنبال کنید

اعظمی ابراز داشت: دی ماه سال گذشته سیلاب کل کشور را تحت تاثیر قرار داد اما ما در جیرفت و عنبرآباد مشکلی نداشتیم چون اقدامات پیشگیرانه انجام شد در حالی که دیگر شهرستان ها مشکلاتی داشتند و وزیر کشور و رییس جمهور در سفر به شهرستان های جنوبی، فرماندار جیرفت را برای همکاری با خود همراه می کند.

 نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ترافیک محور جیرفت – بلوک گفت: احداث پل سوم هلیل‌رود به ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که امیدوارم عملیات اجرایی این طرح آغاز شود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi