یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

وزارت نیرو در قبال تعهد خود نسبت به تامین تانکرهای آبرسانی به روستاهای خاش و میرجاوه عمل کند

نماینده مردم خاش، میر جاوه ، بخشهای نصرت آباد و کورین در مجلس گفت: وزارت نیرو در قبال تعهد خود نسبت به تامین تانکرهای آبرسانی به روستاهای شهرستان های خاش و میرجاوه عمل کند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 76015
تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۹

کرونا :

وزارت نیرو در قبال تعهد خود نسبت به تامین تانکرهای آبرسانی به روستاهای خاش و میرجاوه عمل کند

اسماعیل حسین زهی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات صورت گرفته در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: انتقال آب از رودخانه کاروندر به شهر خاش در حال انجام است و این مهم نیز با پیگیری های مجدانه صورت پذیرفت و انتظار می رود وزارت نیرو با جدیت این پروژه را دنبال کند تا به سرانجام برسد.

وی افزود: متاسفانه حدود ۷۰ درصد جمعیت شهر خاش با مشکل بی آبی روبه رو هستند و در روستاهای این شهر نیز حدود ۲ ماه آبرسانی انجام نشده است لذا انتظار می رود وزیر نیرو به قول خود در خصوص تامین تانکرهای آب برای آبرسانی به روستاها عمل کند تا مردم دچار مشکل نشوند.

نماینده مردم خاش، میر جاوه ، بخشهای نصرت آباد و کورین در مجلس گفت: در موضوع برق رسانی به روستاها نیز مشکلاتی وجود دارد و در حقیقت اعتبارات در نظر گرفته شده تخصیص پیدا نکرده است و این مهم نیز جدیت وزارت نیرو را می طلبد تا مسئله برق روستاهای حوزه انتخابیه مرتفع شود.

حسین زهی اظهار کرد: مراجعات به بیمارستان خاش زیاد است و این نیز به دلیل تصادفات جاده ای بوده  و نمی توان نیازهای حوزه انتخابیه را تامین کرد بنابراین براساس قول هایی که برای احداث فاز دوم بیمارستان خاش داده بودند عمل کنند.

وی عنوان کرد: قرار بر این شده بود موسسه سلامت خاش به دانشکده ارتقا یابد و با توجه به اینکه مجوز آن هم اخذ گردیده است اما عملا هیچ اتفاقی نیفتاده است./

واکنش عدل هاشمی به سخنان وزیر ارشاد/ هر چه سریع تر مراتب عذر خواهی خود را به صورت رسمی اعلام دارید
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi