یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

بازدید فروردین از مناطق عشایری طایفه عمله تیره موصلو شهرستان قیروکارزین

نماینده مردم فیروزآباد و فراشبند و قیرو کارزین در مجلس و هیأت همراه از مناطق عشایری طایفه عمله تیره موصلو شهرستان قیروکارزین بازدید به عمل آوردند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 75764
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۱

کرونا :

بازدید فروردین از مناطق عشایری طایفه عمله تیره موصلو شهرستان قیروکارزین

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، محمد مهدی فروردین نماینده مردم فیروزآباد و فراشبند و قیرو کارزین در مجلس بهمراه جمعی از مسئولین از ۹منطقه عشایری طایفه عمله تیره موصلو در شهرستان قیروکارزین بازدید به عمل آوردند.

اهم اقدامات و مصوبات یکروزه نماینده مردم در دیدار با عشایر غرب قیروکارزین، بازدید میدانی روستای تل دراز، برق و آب موقت برای این روستا  و بررسی واگذاری های عشایر که در حریم راه قرار گرفته رفع موانع و مشکلات در دستور کار قرار گرفت.

معضل و مشکل روستای تل دراز و اراضی واگذار شده جهت باغداری، بازدید از معدن فعال که مشکلات زیست محیطی برای شهر و عشایر منطقه بوجود آورده و بررسی مجوز معدن درحال اقدام که توسط بازرسی متوقف شده دیگر دستور کار این بازدیدها بود.

تغییر کاربری چاه دوشاخ شرقی، بازدید از روستای تنگ مخی، آنتن دهی موبایل و خدمات آبرسانی و لزوم تشکیل جلسه کمیسیون رفع تداخلات که تفکیک مستثنیات و ملی که هر چه سریعتر ذینفعان به حقوق عرفی خود برسند، از دیگر برنامه‌های این نظارت میدانی بود.

گفتنی است طی این بازدید فرماندار قیروکارزین، بخشدار، رئیس راه وشهرسازی، محیط زیست، منابع طبیعی، معاون منابع آب، ریاست شورای شهر و اعضای شورای عشایری تیره موصلو نماینده مردم فیروزآباد و فراشبند و قیرو کارزین را همراهی کردند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi