شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

«رجب رحمانی» به عنوان رئیس اجلاسیه سوم مجمع نمایندگان استان قزوین انتخاب شد

مجمع نمایندگان استان قزوین در اجلاسیه سوم، رجب رحمانی را به عنوان رییس جدید این مجمع انتخاب کرد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 75563
تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۷

کرونا :

«رجب رحمانی» به عنوان رئیس اجلاسیه سوم مجمع نمایندگان استان قزوین انتخاب شد

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، با رأی نمایندگان استان قزوین در مجلس یازدهم شورای اسلامی، رئیس جدید این مجمع برای سال سوم برگزیده شد. بر این اساس نماینده شهرستان تاکستان در مجلس شورای اسلامی، رئیس دوره ای مجمع نمایندگان استان قزوین شد.

در اجلاسیه مجمع نمایندگان استان قزوین با رأی اعضاء، رجب رحمانی نماینده مردم شهرستان تاکستان در مجلس شورای اسلامی، به عنوان سومین رئیس دوره‌ای مجمع نمایندگان استان قزوین برای سال سوم انتخاب شد.

پیش از این لطف الله سیاهکالی و روح الله عباسپور نمایندگان مردم شهرستان‌های قزوین و بویین زهرا در مجلس شورای اسلامی در اجلاسیه اول و دوم هر کدام به مدت یکسال به عنوان رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین حضور داشتند.

گفتنی است؛ استان قزوین با دارا بودن ۶ شهرستان، ۴ کرسی نمایندگی در خانه ملت دارد.

رحمانی: پیگیر دعوت از وزرا ومعاونان به استان برای تسریع در تکمیل پروژه ها

رجب رحمانی در مورد مهمترین برنامه های خود در آغاز سال سوم نمایندگی، گفت: خوشبختانه مجمع نمایندگان استان با حضور منتخبان دلسوز استان در یک وحدت و انسجام مثال زدنی تلاش می‌کند با وحدت رویه با پیگیری مهمترین مسائل استان به توسعه همه جانبه کمک کند.

وی افزود: با تجارب ارزشمند اقای عباسپور و دانش و تخصص آقای سیاهکلی و نیز انگیزه خوب خانم محمد بیگی درصددیم با خرد جمعی و مشورت های تخصصی در مسیر توسعه استان گام برداریم.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم ادامه داد: هرچند برخی تنگ نظران تلاش می‌کنند با طرح موضوعات واهی میان نمایندگان تفرقه ایجاد کنند اما با درایت و نگاه مثبتی که میان منتخبان استان وجود دارد، مصمم هستیم با کمک و مشورت همدیگر به حل مشکلات و تحقق برنامه ها کمک کنیم.

دسته روی عزاداری مردم ولایتمدار باشت به مناسبت ماه محرم+تصاویر
دنبال کنید

رحمانی یادآور شد: در دوره سوم ریاست مجمع نمایندگان در صددیم با دعوت وزرا ومعاونان به استان به تسریع در تکمیل پروژه ها کمک کنیم. وقتی مردم بسیاری از مشکلات درمانی، معیشتی، اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و حتی ساخت جاده و درمانگاه و ده ها نیاز دیگر را از نمایندگان انتظار دارند نمی‌توان پیگیر آنها از استاندار و مدیران نبود، قصد دخالت نداریم اما قرار نیست آقایانی که در انتخابات فعال بوده‌اند، امروز در همه انتصابات دخیل باشند اما نمایندگان با آن همه شان و جایگاه قانونی خود در انتصاب یک مدیر حتی مورد مشورت هم قرار نگیرند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi