دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳

امکانات ورزشی شهرستان انار کرمان نامطلوب است

نماینده مردم رفسنجان و انار درمجلس،گفت:امکانات ورزشی شهرستان انار کرمان نامطلوب است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 75526
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۵

کرونا :

امکانات ورزشی شهرستان انار کرمان نامطلوب است

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، حسین جلالی در جمع هیأت‌های ورزشی شهرستان انار در محل فرمانداری اظهارکرد: ورزش یک امر ضروری و لازم برای همه اقشار جامعه است وباید برای توسعه ورزش و راه‌اندازی هیأت ورزشی در یک منطقه ابتدا زیرساخت‌های آن فراهم شود.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در حوزه ورزش هرچه هزینه شود، ارزشمند بوده و سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود بیان کرد: به‌رغم وجود استعدادهای زیاد در علاقمندان به ورزش در شهرستان انار امّا امکانات ورزشی و وضعیت ورزش و جوانان این شهرستان تا نقطه مطلوب فاصله زیادی دارد.

جلالی ادامه داد: این شهرستان دارای یک اداره ورزش و جوانان آن هم با یک نفر نیروی انسانی است که دولت باید نسبت به تجهیز نیروی انسانی این اداره و مجهز کردن مکان های ورزشی به امکانات لازم اقدام کند.

وی عدم ثبات مدیریت در کشور را مانع پیشرفت و اجراشدن برنامه‌ها دانست و افزود: برنامه‌محوربودن جای خود را به فردمحور بودن داده است و زمانی که با یک مدیر در خصوص یک مسأله برنامه‌ریزی می‌کنیم و آن مدیر یا مسئول تغییر می‌کند برنامه‌ها هم دچار چالش شده و از اجراشدن باز می‌مانند.

حجت الاسلام جلالی در ادامه به تخصیص بودجه ناچیز برای ۱۶ هیأت ورزشی شهرستان انار اشاره کرد و گفت: با توجه به شرایطی که هست، بر اساس اولویت‌بندی بودجه هزینه شود و نسبت به تقویت ورزش پهلوانی و روستایی نگاه ویژه‌ای شود.

وی ادامه داد: مسئولان برای جذب بودجه و اعتبارات بیشتر تلاش کنند ما نیز پیگیری‌های خود را ادامه خواهیم داد.

فعالیت ۱۶۱پایگاه اورژانس در اصفهان
دنبال کنید

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی گفت: امکانات ورزشی شهرستان انار نامطلوب است و برای رسیدن سرانه، تجهزات و امکانات ورزشی این شهرستان به سطح استاندارد نگاه دولت و مسئولان را می طلبد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi