شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

آغاز نمایش‌های هشتمین جشنواره ملی آئین‌های نمایشی رضوی در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش کرونا از یاسوج، امین درخشان گفت: هشتمین جشنواره ملی آئین‌های نمایشی در فرهنگ رضوی به میزبانی استان کهگیلویه و بویراحمد بعد از دو سال وقفه کرونا در شهر یاسوج برگزار می شود. مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این گروه ها از ۱۶ لغایت ۱۸ خرداد ماه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 75437
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۰

کرونا :

آغاز نمایش‌های هشتمین جشنواره ملی آئین‌های نمایشی رضوی در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش کرونا از یاسوج، امین درخشان گفت: هشتمین جشنواره ملی آئین‌های نمایشی در فرهنگ رضوی به میزبانی استان کهگیلویه و بویراحمد بعد از دو سال وقفه کرونا در شهر یاسوج برگزار می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این گروه ها از ۱۶ لغایت ۱۸ خرداد ماه اجرا خواهند داشت، افزود: یک گروه از تربت حیدریه خراسان رضوی، یک گروه از میناب استان هرمزگان، یک گروه از گناوه استان بوشهر و دو گروه از استان کهگیلویه بویر احمد در این جشنواره حضور دارند.

وی با اشاره به اینکه گروه‌ها از ۱۶ خرداد ماه وارد یاسوج مرکز استان شده و شب ها از ساعت ۱۹ اجرا خواهند داشت، ادامه داد: هر گروه در هر شب ۲ اجرا خواهند داشت.

درخشان گفت: اجراهای هشتمین جشنواره ملی آئین‌های نمایشی در فرهنگ رضوی در سالن تئاتر روباز امام رضا علیه السلام اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و پارک ساحلی شهر یاسوج خواهد بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد خواستار همکاری و انسجام لازم در زمینه برگزاری باشکوه این جشنواره شد.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi