سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

وزارت نفت؛ گچساران را دریابد/راه‌اندازی بیمارستان سوختگی کمترین مزد مردم بام نفتی

به گزارش کرونا از یاسوج طبق آنچه که در آمارهای رسمی وجود دارد شهرستان گچساران کریدور استخراج و صدور نفت کشور به شمار می‌رود که روزانه تا یک میلیون بشکه نفت از این شهرستان استخراج شده و یا برای صادرات از گچساران عبور می کند و گچساران از این حیث در به حرکت درآوردن چرخ

اختصاصی کرونا

کد خبر : 75234
تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۴

کرونا :

وزارت نفت؛ گچساران را دریابد/راه‌اندازی بیمارستان سوختگی کمترین مزد مردم بام نفتی

به گزارش کرونا از یاسوج طبق آنچه که در آمارهای رسمی وجود دارد شهرستان گچساران کریدور استخراج و صدور نفت کشور به شمار می‌رود که روزانه تا یک میلیون بشکه نفت از این شهرستان استخراج شده و یا برای صادرات از گچساران عبور می کند و گچساران از این حیث در به حرکت درآوردن چرخ اقتصاد و معیشت مردم با توجه به وابستگی اقتصاد کشور به نفت نقش اصلی و مهمی را ایفا می‌کند.

اما همین شهرستان اکنون محروم از بسیاری امکانات بوده و به قول رئیس سازمان برنامه و بودجه و حتی نماینده ولی فقیه در استان از منابع نفت و گاز تنها دود آن را بهره‌مند است که باید وزارت نفت توجهی ویژه برای کمک به توسعه این شهرستان نفت‌خیز داشته باشد.

وزارت نفت؛ گچساران را دریابد/راه‌اندازی بیمارستان سوختگی کمترین مزد مردم بام نفتی 3

در نشستی که با حضور مسئولان وزارت نفت در معاونت عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد اعتبارات ۵۷ میلیارد تومانی جهت اجرای چند پروژه در این استان از محل اعتبارات نفت مورد بررسی قرار گرفت که در آن به موضوعات دیگری نیز اشاره شد.

در این نشست معاون عمرانی استاندار با بیان اینکه منطقه ویژه انرژی در گچساران در دست بررسی است یادآور شد که با اجرای آن بخشی از مشکلات گچساران و به کل مشکلات استان در زمینه اشتغال نیز برطرف خواهد شد.

اما در این نشست به یک موضوع مهم دیگر نیز اشاره شد که احداث بیمارستان سوانح سوختگی در کهگیلویه و بویراحمد بود و با وجود تاسیسات نفتی و همچنین پتروشیمی در گچساران ضرورت احداث چنین بیمارستانی در این شهرستان بیش از همیشه احساس می‌شود.

چپاول کنندگان اموال عمومی با الگوگیری از شهدا به خود بیایند
دنبال کنید

بنا به گفته معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد با وجود بیمارستان های نفت و نرگسی در شهرستان گچساران و وضعیت خوب فضاهای درمانی انتظار می رود که با توجه ویژه وزارت نفت این بیمارستان در گچساران راه اندازی شود که البته می‌توان از ظرفیت بیمارستان قدیمی شهید رجایی برای این کار استفاده کرد.

به گزارش فارس؛ با وجود تاسیسات نفتی و همچنین همزیستی مسالمت آمیز روستاییان و عشایر این شهرستان با تاسیسات نفتی و خط لوله نفت؛ انتظار می رود که وزارت نفت مزد دهه‌ها همکاری را داده و همچنین به واسطه وجود تاسیسات نفت و پتروشیمی در این شهرستان پیش بینی حوادث و سوانح ناشی از سوختگی نیز می‌شود که در سالهای اخیر به دلیل نبود چنین فضای درمانی در استان و شهرستان گچساران متاسفانه شاهد مرگ برخی از عزیزان بوده‌ایم.

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi