چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

راهنمای خرید لباس مجلسی ارزان

خانم‌ها دوست دارند تا برای حضور در مجالس از زیباترین و مناسب‌ترین لباس‌ها بپوشند. لباس مجلسی، مناسب چنین نیاز زیبانگر بانوان طراحی ‌شده است. هر خانمی برای استایلی شیک و زیبا به خرید لباس مجلسی نیاز دارد. اینجاست که قطعا به فراخور نوع مجلس در تکاپوی تهیه مدلی مناسب می‌باشد. خرید لباس مجلسی ارزان  با قیمت

اختصاصی کرونا

کد خبر : 74835
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۸

کرونا :

راهنمای خرید لباس مجلسی ارزان

خانم‌ها دوست دارند تا برای حضور در مجالس از زیباترین و مناسب‌ترین لباس‌ها بپوشند. لباس مجلسی، مناسب چنین نیاز زیبانگر بانوان طراحی ‌شده است. هر خانمی برای استایلی شیک و زیبا به خرید لباس مجلسی نیاز دارد. اینجاست که قطعا به فراخور نوع مجلس در تکاپوی تهیه مدلی مناسب می‌باشد.

خرید لباس مجلسی ارزان  با قیمت مناسب اولین و اصلی‌ترین چالش بانوان است. اما قطعا همه ماجرا نیست. لباس مجلسی به ‌تنهایی شاخه بزرگی از دنیای مد بانوان را تشکیل می‌دهد که در تلاطم هزار نکته و توصیه قرار می‌گیرد. خانم‌های کاربلد اصول حرفه‌ای خودشان را برای تهیه لباس مجلسی مناسب دارند. مثلاً ممکن است با خیاطی زبردست آشنا باشند که هر بار لباس مجلسی مورد نیاز آنها را می‌دوزد. اما خیلی از همین خانم‌های هوشمند به ‌خوبی می‌دانند که چطور لباس مجلسی مناسب را از سطح بازار تهیه کنند.

راهنمای خرید لباس مجلسی ارزان 5

برای حضور در مجالس باید ظاهری آراسته در لباسی زیبا و برآزنده داشته باشید. در عین ‌حال پوشش مناسب در کنار حس و حالی راحت و آسوده را نباید فراموش کنید. وقتی این‌ همه را کنار هم بگذارید، نیاز به یک لباس مجلسی زنانه مناسب دارید. لباس های مجلسی زنانه قرار است پوشش رسمی بانوان در عموم مجالس اعم از مهمانی ‌های ساده تا جشن عروسی ‌ها و تولدها و حتی مراسم‌های رسمی و البته یادبود باشند. قطعا هر نوع مجلس تیپ استایل متفاوتی می ‌خواهد. به ‌این ‌ترتیب هر بانو و حتی دخترخانم‌های جوان به انواع لباس مجلسی زنانه نیاز دارند. اینجاست که خرید لباس مجلسی با قیمت مناسب در طرح و نقش مطلوب و باکیفیت اهمیت پیدا می‌ کند.

اصول طراحی لباس مجلسی چیست؟

لباس مجلسی برای پوشیدن در مجالس بافته شده ‌است. این مجالس می‌توانند هر نوع مهمانی، جشن عروسی، جشن تولد، دورهمی‌های خودمانی و رسمی، مهمانی‌های اداری، تشییع ‌جنازه و یا مراسم یادبود و… باشند. مهم است که ظاهر بانوان در هر نوع مجلسی به فراخور حس و حال آن مجلس در لباس برازنده و شیک آراسته شده باشد.

لباس مجلسی اگر چه لباس نسبتاً راحتی است؛ اما به ‌طور کامل با سری لباس‌های راحت خانگی و یا کژوال متفاوت است. معمولاً لباس مجلسی را از پارچه‌های باکیفیت در طرح‌های زیبا با جلوه‌های بصری جذاب طراحی می‌کنند. لباس مجلسی باید با اندام بانو هماهنگ باشد و بتواند یک هارمونی مناسب فضای مجلس را تداعی کند.

راهنمای خرید لباس مجلسی ارزان 6

انتخاب لباس مجلسی ماجرایی کاملاً سلیقه‌ای است. برخی خانم‌ها ماندن در ایده‌های کلاسیک را ترجیح می‌دهند و برخی دیگر علاقه دارند تا از دنیای جذاب مد زنانه برای خرید لباس مجلسی استفاده کنند. اما انتخاب نهایی در نهایت وابسته به معیارهایی تعیین می‌شود. هر مجلسی تیپ لباس خاص خودش را دارد. مثلاً نمی‌توانید با لباس مجلسی در جشن تولد برای آراسته شدن در مجلس اداری حاضر بشوید. در عین ‌حال لازم است تا با ملاحظاتی مانند سن، اندام، موقعیت اجتماعی و حتی رنگ بندی، نوع لباس مجلسی را انتخاب کنید.

لباس مجلسی در اولین قدم برای هر چه زیباتر کردن ظاهر بانوان است. اما در قدم‌های بعدی معیاری برای نشان‌ دادن شخصیت، جایگاه اجتماعی، هماهنگی با مجلس و حتی ابراز سلیقه بانو می‌باشد.

اطلاعیه شرایط ثبت نام داوطلبی شوراهای اسلامی شهر و روستا
دنبال کنید

نکته‌هایی برای خرید لباس مجلسی

لباس مجلسی باید به شکلی انتخاب ‌شده باشد که نقاط قوت زیبا از ظاهر بانوان را نمایان‌تر سازد. مثلاً برای هر چه نمایان‌تر کردن چهره زیبای خود می‌توانید از لباس با طراحی فراخ بر روی ناحیه گردن و سرشانه‌ها استفاده کنید. به ‌این ‌ترتیب توانسته‌اید محوریت ظاهر خودتان را بر روی چهره‌ای که دارید، قرار بدهید.

در ادامه لباس مجلسی نباید باعث پررنگ شدن نقاط ضعف و یا ضعیف شدن اثر نقاط قوت شما باشد. به ‌عنوان مثال قد بلند از مظاهر زیبایی و جذابیت بانوان است. اما وقتی لباس شما تنگ و راسته باشد، قطعا نمای جذابی از قد بلند خودتان نمایش نداده‌اید. در مقابل وقتی خانم‌های قدکوتاه از لباس‌های راسته استفاده می‌کنند، در ظاهر قد بلندتر نشان داده می‌شوند. از طرفی افراد چاق بهتر است از لباس‌های شلوغ و پف‌دار استفاده نکنند تا جلوه جذاب‌تری از ظاهر ساده‌ی آنها نمایان باشد.

راهنمای خرید لباس مجلسی ارزان 7

اما برای خانم‌های ریزنقش استفاده از لباس مجلسی شلوغ و پرهیاهو پیشنهاد می‌شود. لباس پف‌دار، دنباله‌دار، دامن کلوش و هر نوع ایده شلوغ دیگر ظاهر ریزنقش آنها را برجسته‌تر می‌سازد. البته در این‌باره نیز توصیه می‌شود تا حد تعادل را نگه دارید. حالا این مقدمه را داشته باشید تا با هم به نکات کلیدی از راهنمای خرید لباس مجلسی بپردازیم.

  1. مناسب قدی که دارید لباس مجلسی تهیه کنید: قد شما اصلی‌ترین ایده برای انتخاب لباس مجلسی مناسب است. قد شما مهم‌ترین ابزار قدرتمندی است که برای هر چه جذاب‌تر شدن در اختیار دارید. البته به ‌شرط آنکه مهارت برجسته کردن این قدوقواره را در ظاهری هماهنگ با هارمونی مناسب داشته باشید. به ‌عنوان مثال لباس مجلسی یقه گرد مناسب خانم‌های قد کوتاه نیست. اما استفاده از لباس با یقه هفت ظاهر آنها را نمایان‌تر می‌سازد. لباس‌ها با دامن بلند نیز برای خانم‌های قد کوتاه توصیه نمی‌شود. زیرا ظاهر آنها را کوتاه‌تر می‌کند. این خانم‌ها با پوشیدن لباس‌های دامن کوتاه نمایش بلندتری از خود نشان می‌دهند. اما لباس‌ها با دامن بلند و طرح فراخ الگوی ایده‌آل خانم‌های قد بلند است تا هر چه ظاهر بصری جذاب‌تری داشته باشند.
  2. لباس مجلسی با رنگ مناسب تهیه کنید: رنگ لباس باید با رنگ پوست شما هماهنگی داشته باشد. به نوعی رنگ لباس باید ظاهر چهره و اندام شما را نمایان‌تر و در عین ‌حال زیباتر سازد. توصیه می‌شود تا از یک تضاد ملایم برای انتخاب رنگ لباس استفاده کنید. مثلاً لباس‌ها با رنگ روشن مناسب خانم‌ها با پوست تیره است. برعکس برای خانم‌ها با رنگ پوست روشن استفاده از لباس‌های تیره توصیه شده ‌است. در ادامه بازی رنگ‌ها لازم است تا متوجه رنگ موی خود نیز باشید. اگر چه در جمعی از مجالس مانند میهمانی‌های اداری و یا مراسم یادبود موی بانوان پوشیده ‌است؛ اما در بسیاری از مجالس حضور موی بانوان نقش تاثیرگذاری در استایل نهایی خانم دارد. البته وقتی این استایل تکمیل می‌شود که رنگ مو با رنگ لباس بانو هماهنگ باشد. هنر بازی رنگ‌ها در انتخاب درست لباس مجلسی اهمیت زیادی دارد.
  3. لباس مجلسی متناسب با فرم بدن تهیه کنید: در هنگام خرید لباس مجلسی دید عینی از فرم بدن خودتان داشته باشید. هیچ ‌چیز بدتر از لباس ناهمگون با فرم بدن شما نیست. در این‌باره بهتر است واقع‌بین باشید تا بتوانید از جنبه‌های مثبت فرم بدن خودتان برای خلق ظاهری آراسته و هماهنگ‌تر استفاده کنید.
  • اگر دارای فرم بدن گلابی شکل هستید، توصیه می‌شود تا از لباس‌هایی بپوشید که بتوانند فرم گردن تا بازوهای شما را نمایان‌تر سازند. لباس‌ها با یقه‌های مربعی و یا کاملاً باز مناسب چنین اندامی است.
  • اگر دارای شانه‌های پهن هستید، استفاده از لباس‌های صاف و تخت می‌تواند هماهنگی بهتری میان بالاتنه و پایین‌تنه ایجاد کند. حضور لباس با کمر بلند و استفاده از دامن فراخ باعث می‌شود تا از تأثیر شانه‌های پهن کاسته بشود.
  • لباس با یقه گرد خیلی مناسب خانم‌هایی است که اندامی مستطیل‌ شکل دارند. در اندام این خانم‌ها سایز شانه‌ها و کمر تا حجم شکم یکسان است. در کل اندام آنها فرمی مستطیل ‌شکل را تداعی می‌کند. این خانم‌ها باید از چنین فرم یکنواختی خارج بشوند. لباس با یقه گرد تضاد جذابی ایجاد می‌کند. هر چند می‌توانند از سینه‌بند مناسب برای به‌ هم ریختن این فرم مستطیلی شکل و ایجاد منحنی‌های بیشتر در بدن استفاده کنند.
  • خانم‌ها با اندام سیب شکل نیز بهتر است بر روی پایین‌تنه‌ی لباس متمرکز باشند. این خانم‌ها شانه‌ها و سینه‌های بزرگی دارند. اما کمر آنها باریک است. برای رسیدن به تعادل توصیه می‌شود تا حجم پایین‌تنه لباس را بلند و کشیده و فضای کمر را عریض‌تر نشان بدهند.
  • پیدا کردن لباس مجلسی برای خانم‌ها https://www.pinterest.com/erinlisa1/womens-clothing/  با فرم بدن ساعت شنی از همه ساده‌تر است. این فرم بدن مناسب‌ترین الگوی اندام زنانه است که می‌تواند هارمونی مناسبی از منحنی‌های جذاب اندام زنانه بیافریند. البته لازم است تا از لباس‌هایی مناسب برای هر چه نمایان‌تر کردن این هارمونی استفاده کرده باشید. انتخاب لباس‌های نه ‌چندان تنگ و نه ‌چندان گشاد مناسب این خانم‌ها است.
  1. از نقش اکسسوری در تکمیل لباس مجلسی زنانه غافل نباشید: اکسسوری‌ها از مهم‌ترین ابزارهای زنانه است که ظاهر آنها را هر چه جذاب‌تر، زیباتر و در عین ‌حال شیک‌تر می‌کند. اکسسوری ها زیاد هستند. انواع کیف، ساعت، کفش، گردنبند، گوشواره، سنجاق، دست‌بند و… در لیست بلندبالای اکسسوری‌ها حضور دارند. هنر خانم کاربلد داستان ما برای انتخاب لباس مجلسی در ایجاد هماهنگی بصری مناسب میان لباس تا اکسسوری ها است.
برگزاری دعای زیارت عاشورا و دعای توسل در امام زاده سید محمد شهرستان گچساران
دنبال کنید

داشتن لباس مجلسی بدیهی است. مگر می‌شود در هیچ مجلسی حاضر نباشید؟ و یا مگر می‌شود در مجالس از لباس نامناسبی داشته باشید؟ اما همه می‌دانیم که هر لباسی نمی‌تواند الگوی مناسب هر اندامی باشد. در این مطلب همراه تجارب گروه لیمو شاپ برای راهنمای خرید لباس مجلسی بودیم تا بتوانیم مسیر بهتری در انتخاب و خرید این‌گونه لباس‌ها داشته باشیم. حالا بهتر و حرفه‌ای‌تر می‌توانیم از میان انبوه مدل‌ها در دنیای مد لباس زنانه، گونه مجلسی مناسب و زیبای خودمان را انتخاب کنیم.

برگرفته از سایت لیموشاپ (https://limooshop.com/)

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi