جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳

تدوین سند آمایش صنعتی برای ۴۸۰ شهرستان کشور/ ۱۳۰۰ واحد راکد به چرخه تولید بازگشت

به گزارش کرونا از یاسوج، محمدجواد حاجی‌حسینی در مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد به تلاش‌های شبانه‌روزی و بدون وقفه وزیر صمت اشاره کرد و گفت: توقع و انتظاری که آقای  فاطمی‌امین دارد همین است که شبانه روز کار کنیم و دنبال تشریفات نیستیم چرا که به اندازه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 73046
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۲

کرونا :

تدوین سند آمایش صنعتی برای ۴۸۰ شهرستان کشور/ ۱۳۰۰ واحد راکد به چرخه تولید بازگشت

به گزارش کرونا از یاسوج، محمدجواد حاجی‌حسینی در مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد به تلاش‌های شبانه‌روزی و بدون وقفه وزیر صمت اشاره کرد و گفت: توقع و انتظاری که آقای  فاطمی‌امین دارد همین است که شبانه روز کار کنیم و دنبال تشریفات نیستیم چرا که به اندازه کافی شرمنده مردم هستیم و باید تلاش‌هایمان را دو برابر کنیم.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت صمت در ادامه با بیان اینکه کهگیلویه و بویراحمد به خاطرات کم‌ کاری ما مسئولان کمتر توسعه یافته است، گفت: در مدتی که آقای فاطمی امین سکان وزارت صمت  را به عهده گرفته کارهای خوبی انجام شده است، صادرات غیر نفتی که قول داده بودیم ۵ میلیارد دلار بیشتر از سال قبل باسد که بیش از ۷ میلیارد دلار محقق شد که افزایش صادرات باعث ارزآوری می‌شود.

وی با اشاره به تنظیم قیمت کالاهای پایه مانند سیمان و فولاد گفت: اگر خاطرتان باشد قیمت هر کیسه سیمان  به ۷۰ و ۱۰۰ هزار تومان رسیده بود که تنظیم شد و قیمت میلگرد هم به همین شکل تنظیم شد.

حاجی‌حسینی عنوان کرد: احیاء ۱۳۰۰ واحد تولیدی راکد و نیمه تعطیل از دیگر اقدامات وزارت صمت است که در جلسه‌ای به استحضار رئیس جمهور رسید.

معاون وزارت صمت با اشاره به هوشمند‌سازی فرآیندها گفت: یکی از اثرات هوشمندسازی فرآیندها  حذف امضای طلایی بود که با توسعه و تکمیل سامانه تجارت این جمع می شود و دیگر بچه ۵ ساله و پیرزن ۹۰ ساله کارت تجارت نخواهند داشت و طبق قانون کارت تجارت شامل کسانی خواهد بود که در این حیطه فعالیت دارند.

گروه های آسیب پذیر سی سخت مشاوره روانشناسی دریافت کنند
دنبال کنید

وی با اشاره به ۱۰۶ برنامه و پروژه تحول‌زا در وزارت صمت که بی‌سابقه بوده گفت: این پروژه‌ها در ۱۱ سبد تعریف شده که  بخشی که از این اقدامات برای مدیران تبیین شد که اتفاقا خوبی در پیش داریم.

وی با تاکید  بر اجرای پروژه‌ها با رویکرد دانش بنیان بر تولید ثروت از طریق علم تاکید کرد و گفت: باید به سمت شرکت دانش بنیان تقاضا محور پیش برویم به همین دلیل جایزه صادراتی امسال با محوریت شرکت های دانش بنیان خواهد بود که یک اتفاق ویژه است.

حاج‌حسینی در ادامه با بیان اینکه کهگیلویه و بویراحمد دومین تولید کننده نفت است، گفت: دو هزار گونه گیاهان دارویی در استان وجود دارد که از طرح‌های توسعه گیاهان دارویی در استان حمایت خواهیم کرد.

 وی با بیان اینکه عامل بسیاری  از گرفتاری‌ها در استان‌ها نبود طرح آمایش صنعتی است، خاطر نشان کرد: برای ۴۸۰ شهرستان طرح آمایش سرزمین نوشته و تدوین شده است.

وی با بیان اینکه همه به دنبال توسعه هستیم گفت: برای توسعه نگاه چپ و راستی نداریم همه فرزند ایران هستیم شاید از یکسری انتصاب‌ها دلخور شویم   اما همه برای کار و کمک به استان آمده‌ایم.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi