دوشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۳

ملایر قطب درمان جنوب استان همدان است

نماینده مردم ملایر در مجلس با بیان اینکه ملایر قطب درمان جنوب استان همدان است،گفت: راه‌اندازی هرچه سریعتر مرکز آنژیوگرافی اولویت جدی ماست.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 71432
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۱

کرونا :

ملایر قطب درمان جنوب استان همدان است

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، حجت الاسلام احد آزادی‌خواه در نشستی با بابک یوسفی، سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی استان همدان، با تقدیر از تلاش‌های شبانه‌روزی کادر درمان در مقابله با ویروس کرونا، با اشاره به ظرفیت‌های ویژه ملایر در حوزه بهداشت و درمان و وجود خیرین سلامت، این شهرستان را قطب درمان جنوب استان دانست که خدمات زیادی را به مردم ارائه می‌دهد.

نماینده مردم ملایر درمجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بخشی از اقدامات مرکز  آنژیوگرافی ملایر انجام شده  است تصریح کرد:  راه‌اندازی هرچه سریعتر این مرکز برای استفاده مردم جنوب استان  الزامی است.

وی ادامه داد: در حوزه بهداشت و درمان کارِ نکرده زیاد داریم، بنابراین مسئولان این حوزه در استان و شهرستان‌ها باید از ظرفیت نمایندگان مجلس استفاده کنند، ما نیز همواره پشتیبان حوزه بهداشت و درمان هستیم.

نماینده مردم ملایر وجود دکتر رحیمی در وزارت بهداشت و درمان را ظرفیتی ویژه و فرصتی مغتنم برای بهره‌گیری از توان و تجربه وی دانست و اظهارکرد: در حال حاضر بیمارستان ۹۶ تختخوابی جوراب توسط خیّر بزرگ ملایری ” حاج حسن توکلی” در دست اجراست و بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی نیز برای انجام مطالعات در بودجه ۱۴۰۱ قرار گرفت که گام بزرگی در حوزه بهداشت و درمان شهرستان است./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi