جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳

افق‌های بلندمدت برای پیشرفت خرم‌دره در نظر گرفته شود

نماینده مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس،گفت: دستگاه‌های متولی افق‌های میان‌مدت و بلندمدت برای پیشرفت شهرستان خرم‌دره در نظر بگیرند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 71305
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۷

کرونا :

افق‌های بلندمدت برای پیشرفت خرم‌دره در نظر گرفته شود

به  گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، حجت‌الاسلام حسن شجاعی در همایش شوراهای اسلامی و دهیاران بخش مرکزی خرم‌دره که به میزبانی فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: دستگاه‌های متولی باید افق‌های میان‌مدت و بلندمدت برای پیشرفت شهرستان در نظر داشته باشند، زیرا با نگاه‌های کوتاه‌مدت، خُرد و اجرامحور نمی‌توان نقاط عطف و پیشرفت در شهرستان به وجود آورد.

نماینده مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت وجود نگاه کلان در پیشرفت شهرستان، اضافه کرد: به عنوان نماینده در سطح ملی همه تلاش‌ها بر این خواهد بود که گره‌های کور کلان پیگیری و حل شود که از نمونه‌های این موضوع می‌توان به موضوع بیمارستان یا انتقال خط لوله نفت از داخل شهر خرم‌دره اشاره کرد که جلسات متعددی برای حل آن با وزرا در این موارد داشته‌ و همچنان پیگیر آن هستیم.

وی  ادامه داد: در موارد ملی و استانی نیز برای حل مشکلات شهرستان و روستاها که خارج  شهرستان قابل حل است با همه توان آماده هستیم، مشروط به اینکه مقدمات آن توسط مسئولان شهرستان خوب فراهم شده باشد.

وی با اشاره به نقش محوری دهیاران و شوراهای اسلامی در سطح روستاها به ویژه در توسعه و پیشرفت روزافزون این مناطق، خاطرنشان کرد: با توجه جدی به روستاها و داشتن برنامه هدفمند برای توسعه این مناطق علاوه بر جلوگیری از مهاجرت روستائیان به شهرها، می‌توان به تحقق مهاجرت معکوس نیز امیدوار بود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi