سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدیران باید راهگشا، کارگشا، فعال و پاسخگو باشند

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس،گفت: رویکرد انقلاب اسلامی  فرهنگی است بر همین اساس توجه به مسائل فرهنگی باید در اولویت برنامه های مسئولان باشد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 70385
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۸

کرونا :

مدیران باید راهگشا، کارگشا، فعال و پاسخگو باشند

 به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، عبدالکریم جمیری در مجلس شورای اسلامی در نشست شورای اداری استان بوشهر که با حضور مشاور رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی برگزار شد اظهار کرد: هدف و فلسفه تغییر و تحولات مدیریتی تحول، پیشرفت و خدمت رسانی به مردم و اعتلای نظام جمهوری اسلامی است و  افرادی که مدیریت را برعهده می‌گیرند باید با توان و انگیزه لازم وارد میدان شوند.

نماینده مردم بوشهر و گناوه و دیلم در  مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: انتظار مردم از این تغییر و تحولات  پویایی و تعالی نظام اسلامی است و اگر این تغییرات تحقق نیابد به نوعی نقض غرض به حساب می آید و آثار روحی و روانی بدی را به دنبال دارد.

وی تصریح کرد: دولت انقلابی به مردم وعده تحول، پیشرفت و حل مسائل و مشکلات و خدمتگزاری  داده و مردم نیز به همین دلیل این دولت را انتخاب کرده اند. مدیران باید راهگشا، کارگشا، فعال و پاسخگو باشند و اگر مشکل و مانعی وجود دارد گره گشایی کنند و برای این تحقق معنا از همه ظرفیت های استانی و ملی استفاده کنند.

جمیری بیان کرد: مردم واقعا گله مندند، مدیران باید زمانی را برای دیدار عمومی با مردم در نظر بگیرند و در حوزه مسئولیت خود به مسائل و مشکلات مردم رسیدگی کنند. اگر جایی مشکل لاینحلی وجود دارد باید مردم را اقناع کرد.

وی افزود: هرچند امروز تمام تلاش دولت برای حل مسائل اقتصادی و معیشتی مردم است اما نباید فراموش شود مبنای انقلاب اسلامی مسائل فرهنگی بوده است. رویکرد انقلاب اسلامی  فرهنگی است بر همین اساس توجه به مسائل فرهنگی باید در اولویت برنامه های مسئولان باشد. در مسائل فرهنگی همه دستگاه‌های اجرایی مسئول هستند و همه باید پای کار باشند.

برای رسیدگی به درخواست خسارت دیدگان در زاهدان شعبه ویژه تشکیل می شود
دنبال کنید

جمیری خاطر نشان کرد: یادمان باشد در مسائل فرهنگی نگاه سلبی، تقابلی و برخوردهای نامناسب کارساز نیست و برای رسیدن به نتیجه مطلوب باید کارهای ایجابی و مثبت انجام در تبیین فرهنگ دینی و اعتقادی باشد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi