دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳

پیگیری آخرین وضعیت پروژه های شستا و صندوق بازنشستگی در گرمی مغان و انگوت

نماینده مردم گرمی و انگوت در مجلس در دیدار با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از پیگیری آخرین وضعیت پروژه های شستا و صندوق بازنشستگی در شهرستان های گرمی مغان و انگوت خبر داد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 70254
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۷

کرونا :

پیگیری آخرین وضعیت پروژه های شستا و صندوق بازنشستگی در گرمی مغان و انگوت

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، ولی اسماعیلی نماینده مردم گرمی و انگوت و رییس مجمع نمایندگان استان اردبیل در مجلس شورای اسلامی با حجت اله عبدالملکی وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و  علی محمد قادری رئیس سازمان بهزیستی کشور دیدار و گفتگو کرد.

براساس این گزارش؛ این نماینده مجلس در دوره یازدهم در خصوص این نشست گفت:  در این جلسه مسائل و مشکلات حوزه انتخابیه در خصوص آخرین وضعیت سرمایه گذاری شرکت شستا و صندوق بازنشستگی کشوری در گرمی و انگوت مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در این نشست بعد از بررسی و تبادل نظر تصمیمات مهمی اخذ گردید که از جمله آن؛ آخرین وضعیت پروژه های شستا و صندوق بازنشستگی در شهرستان های گرمی مغان و انگوت، افزایش اعتبارات و مساعدت های لازم برای بهزیستی کشور ،استان اردبیل و بویژه شهر های گرمی ،انگوت و موران، بررسی آخرین وضعیت بودجه سازمان های زیر مجموعه وزارت تعاون ،کار و رفاه اجتماعی وایجاد نمایندگی ادارات وابسته در انگوت و مرکز بخش موران ( شهر زهرا ) بود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi