یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳

هفته آینده جاده دوبانده میرجاوه به زاهدان افتتاح می شود

نماینده مردم خاش و میرجاوه در مجلس گفت: با تلاش هایی که انجام شده است مقرر شده که هفته آینده جاده دوبانده میرجاوه به زاهدان با حضور وزیر راه به بهره برداری برسد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 70194
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۱

کرونا :

هفته آینده جاده دوبانده میرجاوه به زاهدان افتتاح می شود

اسماعیل حسین زهی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات صورت گرفته در حوزه انتخابیه خود اشاره کرد و گفت: در طول دوره نمایندگی تمام توان خود را برای حل مشکلات حوزه انتخابیه به ویژه مشکل، آب، برق، گاز و امثالهم به کار گرفته ام و در آینده نیز از هیچ کوششی برای حل مسائل مردم حوزه انتخابیه دریغ نخواهم کرد.

وی افزود: در موضوع محورهای مواصلاتی اقداماتی خوبی صورت گرفته و در همین راستان با تلاش های انجام شده نیز حدود ۵۰ کیلومتر بزرگراه در روزهای آینده با حضور وزیر راه و شهرسازی در سطح استان افتتاح خواهد شد که این محور در حقیقت راه بین استان های زاهدان به بیرجند و کرمان خواهد بود و بیشتر آن نیز در حوزه انتخابیه ام بوده است.

نماینده مردم خاش و میرجاوه در مجلس بیان کرد: با تلاش هایی که صورت گرفته مقرر شده تا هفته آینده جاده دوبانده زاهدان به میرجاوه افتتاح شود و این موضوع اتفاق بسیار خوشایندی برای حوزه انتخابیه ام است.

حسین زهی اظهار کرد: در بحث مسکن هم پیگیری های صورت گرفته تا مسکن ملی در حوزه انتخابیه احداث شود که سهمیه لازم در این رابطه اخذ شده و مقرر شده تا هفته آینده در مرکز استان با حضور وزیر راه جهش مسکن ملی کلنگ زنی شود و پس از آن نیز عملیات اجرایی در حوزه های انتخابیه آغاز می شود.

وی عنوان کرد: جاده میرجاوه به گلشهر که تخریب و رها شده بود قرار بر این است که در روزهای آتی روکش آسفالت این جاده انجام شود تا سهولت در تردد ایجاد شود.

امحای ۳۵۰ کانتینر کالای متروکه در بندر شهید رجایی
دنبال کنید

این نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: با پیگیری های انجام شده محور خاش به تفتان هم در حال انجام است که امیدوارم تا سال آینده انجام شود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi