دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

تعداد تخت‌های آی سی یو مشگین شهر افزایش می‌یابد/ برخورد قانونی با داروخانه‌های متخلف

به گزارش کرونا از اردبیل، رضا ایماشی ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران شهرستان مشگین‌شهر اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۵ نفر بستری جدید و ۱۲ نفر با بهبودی نسبی مرخص شده‌اند و مجموعا ۷۹ نفر در بیمارستان ولیعصر(عج) شهرستان مشگین شهر بستری شده‌اند که از این تعداد ۴ نفر بدحال و ۱۷

اختصاصی کرونا

کد خبر : 70188
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۰

کرونا :

تعداد تخت‌های آی سی یو مشگین شهر افزایش می‌یابد/ برخورد قانونی با داروخانه‌های متخلف

به گزارش کرونا از اردبیل، رضا ایماشی ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران شهرستان مشگین‌شهر اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۵ نفر بستری جدید و ۱۲ نفر با بهبودی نسبی مرخص شده‌اند و مجموعا ۷۹ نفر در بیمارستان ولیعصر(عج) شهرستان مشگین شهر بستری شده‌اند که از این تعداد ۴ نفر بدحال و ۱۷ نفر با آزمایش پی.سی.ار مثبت و ۶۲ نفر مشکوک هستند ومنتظر جواب آزمایش هستیم.

وی افزود: از ابتدای شیوع بیماری کرونا ۳ هزار و ۱۰۰ نفر در بیمارستان بستری شده‌اند و متاسفانه ۱۳۶ نفر فوتی مثبت کرونا در شهرستان ثبت شده است.

مدیریت شبکه بهداشت ودرمان شهرستان مشگین شهر بیان کرد: با توافق صورت گرفته در تلاش هستیم تعداد تخت‌های مراقب ویژه آی.سی.یو را از ۸ تخت به ۱۶ تخت ارتقاء دهیم و در بازدید رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان در این خصوص قول مساعد داده شده و دستورات لازم صادر گردید.

ایماشی تصریح کرد: روزانه تا سقف ۳۰۰ نفر رپید تست در شهرستان انجام گرفته و در تلاش هستیم مراکز ۱۶ ساعته بهداشت و درمانی را افزایش دهیم و از تلاش نماینده شهرستان در تجهیزات درمانی از جمله تجهیز سی تی اسکن پیشرفته و پیگیری دیگر اقلام و تجهیزات بیمارستان ولیعصر(عج) شهرستان مشگین‌شهر قدردانی می‌کنم.

تزریق بیش از ۳۰ هزار دُز واکسن در مشگین‌شهر

مدیریت شبکه بهداشت ودرمان شهرستان مشگین شهر با اشاره به تعداد واکسن‌های تزریق شده در این شهرستان گفت: در مجموع بالای ۳۰ هزار نفر در مجموع دوز اول و دوم در شهرستان مشگین‌شهر واکسن تزریق شده است و یک هزار و ۵۸۹ نفر از فرهنگیان شهرستان مشگین‌شهر دوز اول واکسن را دریافت کرده‌اند.

انتصاب دکتر ریخان‌محمد پور ده بزرگ به سمت مشاور عالی دبیرکل در مجمع جهانی ایثارگران دفاع مقدس
دنبال کنید

وی با اشاره به برخورد قانونی داروخانه‌هایی که با افزایش بی‌رویه قیمت برخی داروها و سرم با جان مردم بازی می‌کنند، تاکید کرد: در صورت مسجل شدن این موضوع متخلفین به تعزیرات حکومتی معرفی شده و اقدامات قانونی در راستای برخورد با متخلفین انجام خواهد گرفت و بازرسین مرکز بهداشت نیز رسیدگی و بازرسی روزانه به داروخانه‌های سطح شهرستان را انجام خواهند داد.

ایماشی گفت: اصحاب رسانه وخبرنگاران برای عبور از پیک پنجم کرونا همچنان در صف مقدم مبارزه با بیماری کرونا در شهرستان مشگین شهر نقش اساسی ایفا کنند و مدیریت سخت‌افزاری و درمان با شبکه بهداشت و درمان بوده ولی مدیریت روحی و روانی و نرم‌افزاری این موضوع با رسانه‌ها هست تا آرامش را در جامعه نهادینه کنند و مردم را آگاه سازند.

انتهای پیام/۳۴۶۳/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi