دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

حذف یک تن پای مرغ از چرخه مصرف در کهگیلویه

به گزارش کرونا از کهگیلویه، سید علی اکبر حسینی رئیس دامپزشکی کهگیلویه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای رسالت شبکه دامپزشکی مبنی بر اهمیت تامین سلامت فرآورده‌های خام دامی و صیانت از حقوق شهروندان بازدیدهای ادواری از مراکز عرضه مواد خام دامی انجام می‌شود. وی گفت: طی بازدید‌های انجام شده از مراکز نگهداری و

اختصاصی کرونا

کد خبر : 70146
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۰

کرونا :

حذف یک تن پای مرغ از چرخه مصرف در کهگیلویه

به گزارش کرونا از کهگیلویه، سید علی اکبر حسینی رئیس دامپزشکی کهگیلویه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای رسالت شبکه دامپزشکی مبنی بر اهمیت تامین سلامت فرآورده‌های خام دامی و صیانت از حقوق شهروندان بازدیدهای ادواری از مراکز عرضه مواد خام دامی انجام می‌شود.

وی گفت: طی بازدید‌های انجام شده از مراکز نگهداری و عرضه مواد خام دامی شهرستان مقدار یک تن پای مرغ به دلیل عدم هویت و نشان، عدم رعایت موازین بهداشتی و فساد محموله ضبط و پس از طی مراحل اداری و قانونی محموله از چرخه مصرف انسانی خارج شد.

این مسؤول افزود: تذکر و اخطار‌های لازم در خصوص رعایت موازین بهداشتی در تولید و توزیع این فرآورده به مالک و مسؤول فنی واحد داده شد و برابر مقررات برخورد قانونی لازم با متخلفان به عمل خواهد آمد.

حسینی از تشدید نظارت‌های بهداشتی دامپزشکی در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان در شهرستان خبر داد و افزود: این طرح از ۲۵ اسفندماه امسال با سه اکیپ ثابت و سیار آغاز و تا ۱۴ فروردین سال ۱۴۰۱ ادامه دارد.

 وی عنوان کرد: بازدید‌های دوره‌ای و نمونه‌برداری‌ ادواری برای ارتقای بهداشتی محصول تولیدی به طور مرتب انجام می‌شود.

رئیس دامپزشکی کهگیلویه اضافه کرد: در صورت مواجهه با موارد غیر بهداشتی برخورد قانونی لازم انجام خواهد گرفت و در این راستا از شهروندان عزیز خواهشمندیم ضمن همکاری لازم با مجموعه دامپزشکی، مراتب تخلفات حوزه فرآورده‌های خام دامی را به سامانه ۱۵۱۲ ارتباط مردمی دامپزشکی گزارش کنید.

انتهای پیام/۸۲۰۱۶/س


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi