شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

مختومه شدن یک هزار و 690 پرونده تخلف درتعزیرات حکومتی گچساران

علی گشتاسبی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از یکهزار و ۷۱۱ پرونده تخلف در بخش های کالا و خدمات، قاچاق کالا و ارز و بهداشت و درمان وارد تعزیرات حکومتی این شهرستان شد. وی بیان کرد: تعزیرات حکومتی متخلفان را ۱۵۱ میلیارد و ۹۸ میلیون

اختصاصی کرونا

کد خبر : 69389
تاریخ انتشار : شنبه ۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۹

کرونا :

مختومه شدن یک هزار و 690 پرونده تخلف درتعزیرات حکومتی گچساران

علی گشتاسبی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از یکهزار و ۷۱۱ پرونده تخلف در بخش های کالا و خدمات، قاچاق کالا و ارز و بهداشت و درمان وارد تعزیرات حکومتی این شهرستان شد.

وی بیان کرد: تعزیرات حکومتی متخلفان را ۱۵۱ میلیارد و ۹۸ میلیون و ۴۲۷ هزار ریال در این شهرستان جریمه کرد. 

رئیس تعزیرات حکومتی گچساران تصریح کرد: ۴۹۸ فقره پرونده قاچاق کالا از سوی فرماندهی انتظامی شهرستان به تعزیرات حکومتی ارجاع شد و در این زمینه متخلفان کالا و ارز ۸۳ میلیاردو ۶۷۳ میلیون و ۱۷۰ هزار ریال جریمه شدند.

گشتاسبی عنوان کرد: از ابتدای سالجاری تاکنون ۵۱۱ فقره پرونده در بخش قاچاق کالا مختومه شد. 

وی گفت: کالاهای قاچاق کشف‌ شده در این شهرستان بیشتر مواد آشامیدنی، لوازم‌ خانگی، پوشاک و مواد غذایی است. 

رئیس تعزیرات حکومتی گچساران خاطرنشان کرد: حمایت از کالای ایرانی مستلزم مبارزه با پدیده قاچاق کالا و ترویج فرهنگ صحیح و اصولی کالای ایرانی است.

گشتاسبی بیان کرد: همچنین امسال بیش از یکهزار و ۱۰۳ پرونده مربوط به بازاریان متخلف گچساران از سوی اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف این شهرستان به تعزیرات حکومتی ارسال و پس از تعیین جریمه نقدی بر اساس نوع و میزان تخلف صنفی مختومه شدند.

وی با اشاره به اینکه این تعداد متخلف بیش از ۲۸ میلیارد و ۱۶۱ میلیون و ۸۸۸ هزار ریال جریمه شدند، افزود: بیشترین تخلف‌های صنفی در گچساران شامل گران‌فروشی و درج نکردن قیمت و بیشترین متخلفان این شهرستان نیز فروشندگان کالاهای اساسی و توزیعی است.

تجمع البرزی‌ها در حمایت از کودکان غزه
دنبال کنید

رئیس تعزیرات حکومتی گچساران ادامه داد: افزون بر بکهزار و ۴۵ فقره از پرونده های وارده بخش کالا و خدمات بوده که در تعزیرات حکومتی شهرستان مختومه شد. 

گشتاسبی اضافه کرد: نظارت بر کالاهای سلامت‌ محور و حمایت از کالای ایرانی از موضوعات مهم مورد پی گیری اداره تعزیرات حکومتی این شهرستان است.

وی با بیان اینکه تعزیزات حکومتی بر روند تولید تا توزیع کالا نظارت دارد گغت: این اداره تمام تلاش خود را می کند تا کالاهای سالم، استاندارد و بهداشتی به دست مردم برسد.

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi