شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

لزوم حمایت بیشتر دولت و مجلس از نیروی انتظامی

به گزارش کرونا از زاهدان، سردار حسین اشتری عصر امروز در جمع خبرنگاران در زاهدان اظهار کرد: وضعیت مرزهای استان بسیار مطلوب است مرزبانان ما با آمادگی کامل و تجهیزات لازم مشغول حفاظت و حراست از مرزها هستند. وی با بیان این‌که شاخص امنیتی سیستان و بلوچستان قابل قبول است گفت: با تلاش شبانه روزی یگان‌های

اختصاصی کرونا

کد خبر : 69155
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۳

کرونا :

لزوم حمایت بیشتر دولت و مجلس از نیروی انتظامی

به گزارش کرونا از زاهدان، سردار حسین اشتری عصر امروز در جمع خبرنگاران در زاهدان اظهار کرد: وضعیت مرزهای استان بسیار مطلوب است مرزبانان ما با آمادگی کامل و تجهیزات لازم مشغول حفاظت و حراست از مرزها هستند.

وی با بیان این‌که شاخص امنیتی سیستان و بلوچستان قابل قبول است گفت: با تلاش شبانه روزی یگان‌های انتظامی، امنیتی و همکاری خوب مردم بویژه متنفذین، وضعیت امنیت در مرزها و شهرهای سیستان و بلوچستان خوب است.

فرمانده کل انتظامی کشور بیان کرد: درخواست ما این است که مسوولان نیروی انتظامی را بیش از گذشته در اجرای ماموریت کمک و پشتیبانی کنند.

وی بر حمایت دولت و مجلس از نیروی انتظامی تاکید کرد و افزود: هر چه بودجه و اعتبارات افزایش یابد توان این نهاد برای خرید تجهیزات و امکانات لازم افزایش و خلاهای مرزی برطرف خواهد شد.

سردار اشتری گفت:  ایجاد امنیت، آسایش و آرامش برای مردم از وظایف نیروی انتظامی است که با تمام توان بر تحقق آن تلاش می‌کنیم.


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi