چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳

14پروژه برق‌رسانی در کهگیلویه افتتاح و کلنگ‌زنی شد

به گزارش کرونا از کهگیلویه، با حضور ائمه جمعه، مسؤولان استانی و شهرستانی ۱۴ پروژه برق‌رسانی در شهرستان افتتاح و کلنگ‌زنی شد. فرماندار کهگیلویه در آیین افتتاح برق‌رسانی به روستاهای سوق اظهار داشت:اعتبارات این پروژه‌ها ۲۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان بوده که در قسمت‌های مختلف هزینه شد. وی با بیان اینکه  اجرای این پروژه‌ها 

اختصاصی کرونا

کد خبر : 68871
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۰

کرونا :

14پروژه برق‌رسانی در کهگیلویه افتتاح و کلنگ‌زنی شد

به گزارش کرونا از کهگیلویه، با حضور ائمه جمعه، مسؤولان استانی و شهرستانی ۱۴ پروژه برق‌رسانی در شهرستان افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

فرماندار کهگیلویه در آیین افتتاح برق‌رسانی به روستاهای سوق اظهار داشت:اعتبارات این پروژه‌ها ۲۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان بوده که در قسمت‌های مختلف هزینه شد.

وی با بیان اینکه  اجرای این پروژه‌ها  در خصوص برق رسانی شهری و روستایی، اصلاح بهینه سازی و کاهش تلفات بوده است، افزود: با تلاش در راستای ارتقا شاخص‌های توسعه‌ای در شهرستان مردم امیدوارتر می‌شوند.

سید عبدالعزیز موسوی با اشاره جانفشانی شهید طیب و مظلوم واقع شدن زادگاه این شهید والامقام تصریح کرد: عملیات احداث جاده روستای موگر با اعتبار ۱۴ میلیارد تومان و پل ارتباطی با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد تومان از امروز آغاز می‌شود.

وی افتتاح آبرسانی به روستای دلیک، آبرسانی به روستای بلوط بنگان وکلنگ زنی آبرسانی به روستاهای حومه دهدشت غربی را از پروژه‌های آبرسانی در سطح شهرستان ذکر کرد.

فرماندار کهگیلویه از افتتاح زیرسازی و آسفالت روستای تراب به نمایندگی از ۱۷۴ روستای بالای ۲۰ خانوار روستا خبر داد و گفت: ۱۹۰ میلیارد تومان برای اجرای این پروژه‌ها هزینه شد.

 این مسؤول گفت: ۷ پروژه آبخیزداری با اعتباری بالغ بر۴ میلیارد و ۴۰۶ میلیون تومان از صندوق توسعه ملی در روستاهای کلایه، چنگلوا، برم مرغابی، چغل و نهضت آباد به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/۸۲۰۱۶


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi