یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

افتتاح مرغداری مدرن در کهگیلویه/3600 تن به ظرفیت تولید گوشت سفید اضافه شد

به گزارش کرونا از کهگیلویه، در نهمین روز از دهه فجر با حضور رئیس دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان، امام جمعه، فرماندار و جمعی از مدیران یک طرح مرغداری در روستای چنگلوا به بهره‌برداری رسید. سید عبدالعزیز موسوی در حاشیه افتتاحیه اظهار داشت: طرح مرغداری مدرن و تمام اتوماتیک بوده و ٢٠ هزار قطعه‌

اختصاصی کرونا

کد خبر : 68617
تاریخ انتشار : جمعه ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۴

کرونا :

افتتاح مرغداری مدرن در کهگیلویه/3600 تن به ظرفیت تولید گوشت سفید اضافه شد

به گزارش کرونا از کهگیلویه، در نهمین روز از دهه فجر با حضور رئیس دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان، امام جمعه، فرماندار و جمعی از مدیران یک طرح مرغداری در روستای چنگلوا به بهره‌برداری رسید.

سید عبدالعزیز موسوی در حاشیه افتتاحیه اظهار داشت: طرح مرغداری مدرن و تمام اتوماتیک بوده و ٢٠ هزار قطعه‌ مرغ گوشتی ظرفیت دارد.

فرماندار کهگیلویه گفت: برای احداث این طرح تولیدی با مساحت ١٠ هزار متر مربع، ۴٠ هزار میلیارد ریال وبا  هزینه شخصی سرمایه‌گذاری شده است.

وی اضافه کرد: با افتتاح این طرح زمینه اشتغال برای ۶ نفر بصورت مستقیم در منطقه فراهم شده است.

موسوی تصریح کرد:  با بهره‌برداری کامل این واحد تولیدی نیاز ١٠ تن روزانه و ٣۶٠٠ تن سالانه شهرستان کهگیلویه به گوشت سفید تأمین خواهد شد.

به گفته موسوی با احتساب میانگین تولید سالانه در ٢٧ واحد مرغداری کهگیلویه تولید مرغ به ٧٢٠٠ تن خواهد رسید  که از این میان ٣۶٠٠تن مازاد در بازار استان است.

فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه تولید و اشتغال مهمترین مسئله کشور ماست تصریح کرد: رفع مشکلات فعالان اقتصادی و متقاضیان طرح‌های تولیدی در شهرستان از اولویت برنامه‌های کاری دولت در شهرستان است.

وی تأکید کرد: رفع بروکراسی اداری در جهت تسریع در بهره‌برداری از طرح‌های تولیدی بیشتر در منطقه به صورت جدی پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام/۸۲۰۱۶


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi