شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

اعتبارات راه روستایی استان خراسان شمالی در بودجه 1401 هفت برابر شد

رئیس مجمع نمایندگان استان خراسان شمالی گفت: اعتبارات راه روستایی خراسان شمالی در بودجه ۱۴۰۱ هفت برابر شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 68502
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۵

کرونا :

اعتبارات راه روستایی استان خراسان شمالی در بودجه 1401 هفت برابر شد

به گزارش خبرگزاری  خانه ملت، علی جدی  در آئین افتتاح طرح‌های دهه فجر در این شهرستان با تقدیر از تلاش‌های دولت سیزدهم در عرصه خدمت رسانی به مردم٬ اظهار داشت: زحمات شبانه روزی دولت نوید بخش روزهای خوش برای ملت ایران است. ‌

 رئیس مجمع نمایندگان استان خراسان شمالی  در  مجلس شورای اسلامی  افزود: مجلس شورای اسلامی، نگاه ویژه‌ای به مسائل کلان و اساسی دارد به طوری که در حوزه مناطق محروم شاهد تحول در بودجه هستیم.

 وی با اشاره به رشد اعتبارات عمرانی استان خراسان شمالی و مناطق محروم٬ادامه داد: اعتبارات راه روستایی استان خراسان شمالی به بیش از هفت برابر افزایش یافته است.

جدی گفت: راه شیروان به باجیگران، فاضلاب شهرستان شیروان، مسکن مهر، عدم تعریف شدن پروژه ملی برای حوزه راه شهرستان شیروان و تامین آب شرب از مشکلات اساسی این شهرستان است که باید مورد توجه و پیگیری قرار گیرد.

اسماعیل زاده، سرپرست فرمانداری شهرستان شیروان نیز در این آئین اظهار داشت: ۱۰۷ پروژه با اعتبار ۱۹۸ میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی می‌شود. ۱۸ دستگاه اجرایی دارای پروژه افتتاحی و دو دستگاه دارای پروژه کلنگ زنی است.

وی افزود:  ۳۳ درصد طرح های افتتاحی از محل تسهیلات، ۲۳ درصد از محل منابع ملی و ۴۴ درصد باقی مانده از محل اعتبارات استانی و داخلی است./

پایان یپام

 

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi