دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳

افزوده شدن سه بخش جدید و 50 تخت بیمارستانی به ظرفیت بیمارستان تامین اجتماعی اسلامشهر

با پیگیری‌های نماینده مردم تهران در مجلس، سه بخش جدید و ۵۰ تخت بیمارستانی به ظرفیت بیمارستان تامین اجتماعی اسلامشهر افزوده شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 68307
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۰

کرونا :

افزوده شدن سه بخش جدید و 50 تخت بیمارستانی به ظرفیت بیمارستان تامین اجتماعی اسلامشهر

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، با پیگیری مهدی شریفیان نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات ، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی و دعوت از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی سه بخش جدید بیمارستانی و ۵۰ تخت به ظرفیت بیمارستان تامین اجتماعی اسلامشهر افزوده شد  و مورد بهره برداری قرار گرفت.

مهدی شریفیان در حاشیه این مراسم بهره برداری در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت گفت: سال گذشته با پیگیری انجام شده، خوشبختانه کار راه اندازی سه بخش جدید ارتوپدی، جراحی اعصاب، آی سی یو و سی سی یو در تنها بیمارستان تامین اجتماعی در اسلامشهر آغاز شد و به حمدالله امروز مراسم بهره برداری از این بخش ها انجام شد.

بازدید شریفیان

وی افزود: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بازدید در جریان مسائل حوزه درمان شهرستان قرار گرفت و مقرر شد رسیدگی جدی به افزایش سرانه های درمان از طرف این وزارتخانه برای ارتقاء سطح کیفی و کمی خدمات درمانی برای افراد تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی انجام شود.

گفتنی است در ادامه این سفر وزیر تعاون به اسلاشهر، از ادارات تامین اجتماعی و بهزیستی این شهرستان نیز بازدید شد و در پایان در نشستی که برای جمع بندی در محل فرمانداری اسلامشهر برگزار شد، ۴۰ مورد از مسائل حوزه وظایف وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با سرفصل های تعاون، کار و اشتغال، تامین و رفاه اجتماعی، بهزیستی و فنی و حرفه ای مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد نتایج این بازدید و جلسه در هفته آتی مورد پیگیری قرار گیرد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi