جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

رییس علوم پزشکی :سیاسی کاری در حوزه بهداشت و درمان غیرقابل قبول است

یاسوج – کرونا نیوز – رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: با توجه به نقش مهم حوزه بهداشت و درمان در خدمات رسانی به مردم سیاسی کاری در این حوزه غیرقابل قبول است و از هیچکس پذیرفته نیست .

اختصاصی کرونا

کد خبر : 66136
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۲

کرونا :

رییس علوم پزشکی :سیاسی کاری در حوزه بهداشت و درمان غیرقابل قبول است

به گزارش کرونا نیوز ، پرویز یزدانپناه روز یکشنبه در آیین تودیع و معارفه رییس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه با اشاره به اینکه ورود مسایل سیاسی با توجه به حساسیت کاری و کرونا  خدمات رسانی در حوزه بهداشت و درمان را به حاشیه خواهد برد تاکید کرد : انتظار می رود مدیران مسایل سیاسی را در حوزه بهداشت و درمان دخیل نکند.

یزدانپناه تصریح کرد: نیاز است مدیر جدید شایسته سالاری و سابقه خدمت  را در انتخاب مدیران لحاظ کند.

وی بر تعامل و همکاری همه مدیران حوزه بهداشت و درمان با رسانه ها تاکید کرد و گفت: همکاری با همه نهادها، خدمات رسانی در این حوزه را سرعت خواهد بخشید.

یزدانپناه با اشاره به وضعیت خوب مبارزه با کرونا در استان اضافه کرد: استقبال خوب مردم از واکسیناسیون  کاهش بیماری و فوتی ها را به دنبال داشته است.

وی بیان کرد: نیاز است با برنامه ریزی بهترو  استقبال مردم به  واکسیناسیون در سطح استان و بخصوص شهرستان کهگیلویه افزایش یابد.

یزدان‌پناه  با اشاره به اینکه سه هزار بیمار کرونایی در قرنطینه خانگی هستند، گفت: ۸۲ درصد افراد بالای ۱۲ سال در استان دُز اول و ۶۲ درصد دُز دوم را تزریق کردند که بیشترین پوشش مربوط به شهرستان دنا است.

در این آیین طی حکمی از سوی رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، منصور تقوی به عنوان سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه منصوب و از زحمات محمد طاهر طیب زادگان مدیر سابق تقدیر شد.

منبع

نویسنده:

برچسب ها :

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi