جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

استاندار: اجرای طرح جهش مسکن کهگیلویه و بویراحمد شتاب گیرد

یاسوج – کرونا نیوز – استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: همه متولیان و دست اندرکاران طرح جهش تولید مسکن در استان فرصت را از دست ندهند و با تمام توان پای کار بیایند تا به این طرح شتاب و تحرک داده شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 65760
تاریخ انتشار : جمعه ۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۶:۵۱

کرونا :

استاندار: اجرای طرح جهش مسکن کهگیلویه و بویراحمد شتاب گیرد

به گزارش کرونا نیوز ، سید علی احمد زاده روز پنجشنبه در نشست پیگیری تامین زمین طرح جهش تولید مسکن کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: برای مدت ۲ سال  به استان ۱۵ هزار واحد در طرح جهش تولید مسکن سهمیه داده شده  که از این تعداد ۹ هزار واحد شهری و ۶ هزار واحد روستایی است.

وی افزود: با توجه به مشکلات مسکن مردم، اشتغال جوانان و رونق تولید در حوزه مسکن همه دستگاه های اجرایی در تامین زمین و دیگر امور با جدیت پای کار باشند و مسکن و شهرسازی استان و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان را یاری دهند.

احمد زاده، تامین و رفع مشکل زمین در شهرهای یاسوج، سی سخت و باشت را ضروری دانست و ادامه داد: هرچه سریعتر این مشکلات برطرف و نسبت به عملیاتی کردن طرح جهش تولید مسکن اقدامات لازم صورت گیرد.

وی تاکید کرد: در مسیر اجرای این طرح مهم ملی و تاثیر گذار، هرگونه مشکل استانی به سرعت رفع و مشکلاتی که در استان رفع نشود در مرکز کشور پیگیری و نسبت به رفع آن سریعا اقدام خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد در این نشست گفت: ۱۴ هکتار زمین مازاد در دستگاه های اجرایی استان برای اجرای بخشی از این طرح شناسایی شده است.

پژمان نیک اقبالی افزود: در همه شهرهای استان، زمین کافی تامین شده به جز در یاسوج، سی سخت و باشت که سایت هایی در این سه شهر شناسایی و در دست بررسی و اقدام است.

وی تاکید کرد: برای طرح جهش تولید مسکن، تاکنون ۱۰ هزار نفر در استان ثبت نام کرده اند.

باند شش نفره سرقت خودرو در یاسوج متلاشی شد
دنبال کنید

نیک اقبالی ابراز داشت: همه تدابیر برای هرچه سریعتر آغاز اجرای طرح ملی جهش تولید مسکن در استان بکار گرفته و اقدامات اولیه و لازم به خوبی به عمل آورده شده است.

منبع

نویسنده:

برچسب ها :

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi