سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

۶ تیم ورزش قهرمانی گچساران فعالیت خود را از سر گرفتند

گچساران – کرونا نیوز- سرپرست امور ورزش شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران گفت: ۶ تیم ورزش قهرمانی این شهرستان پس از ۲ سال ، تمرین های خود را برای شرکت در مسابقات لیگ های ورزشی کشور از سر گرفته اند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 65352
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۳

کرونا :

۶ تیم ورزش قهرمانی گچساران فعالیت خود را از سر گرفتند

محمدرضا یزدان شناس روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار کرونا نیوز اظهار داشت:تیم های والیبال نشسته، هندبال بانوان و هاکی ،وزنه برداری نفت و گاز گچساران برای شرکت در مسابقات لیگ های دسته اول کشور تمرینات خود را آغاز کرده اند.

وی بیان کرد: همچنین تیم فوتبال بزرگسالان نفت و گاز گچساران  امسال در مسابقات لیگ دسته سوم و تیم امید این باشگاه در مسابقات قهرمانی فوتبال مناطق کشور شرکت می کند. 

سرپرست امور ورزش شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران تصریح کرد: تیم های فوتبال نونهالان و جوانان نفت و گاز این شهرستان نیز امسال در مسابقات لیگ استانی و شهرستانی حضور دارند.  

یزدان شناس در مورد زمان شروع فعالیت زیرساخت های ورزش های همگانی زیرمجموعه شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران نیز گفت: در چند روز آینده مقدمات فعالیت این مکان ها پس از ۲ سال فراهم می شود.

سال های گذشته ۱۲ هزار نفر از خدمات زیرساخت های ورزش های همگانی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران استفاده می کردند اما در حدود ۲ سال اخیر به دلیل شیوع ویروس کرونا  این مکان ها تعطیل شده بود.

منبع

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi