شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

شمار تلفات ناشی از تصادفات در کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت

یاسوج -کرونا نیوز- مدیرکل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد: از ابتدای فروردین ماه تا پایان شهریورماه امسال ۱۱۷ نفر در حوادث رانندگی استان جان خود را از دست دادند که این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ، ۲۷.۲ درصد افزایش یافته است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 64804
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۱

کرونا :

شمار تلفات ناشی از تصادفات در کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت

کامروز امینی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار کرونا نیوز اظهار داشت: در مدت مشابه سال گذشته ۹۲ نفر در مناطق مختلف استان در اثر تصادف جان خود را از دست دادند. 

وی افزود:در سوانح رانندگی امسال ، ۹۰ نفر مرد و ۲۷ نفر زن جان خود را از دست دادند و آمار فوتی ها در دو شهرستان دنا و بهمئی در شش ماه نخست امسال صفر بوده است.

مدیرکل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: به تفکیک شهرستانی به ترتیب ۷۹ جسد در بویراحمد، ۲۱ مورد گچساران، ۱۶ مورد کهگیلویه و یک مورد در باشت تحویل پزشکی قانونی شده است.

امینی با اشاره به کاهش ۳ درصدی مصدومان ناشی از تصادفات رانندگی در استان ، گفت: ۲ هزار و ۴۳ پرونده مصدومان حوادث رانندگی در استان تشکیل شده است که از این تعداد ۶۱۰ مورد مربوط به خانم ها بوده است.

حوادث رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد از سال ۱۳۹۰ تا ۱۳۹۵ بیش از یک هزار کشته، ۳۰ هزار زخمی و ۱۵۰ ضایعه نخاعی در پی داشته است. 

افزون بر ۶ هزار کیلومتر راه ارتباطی شامل اصلی، فرعی، روستایی و بزرگراه در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد. 

منبع

نویسنده:

برچسب ها :

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi