یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

کارخانه قند یاسوج به ستاد اجرایی فرمان امام واگذار شد

یاسوج-کرونا نیوز-مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام در کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای حمایت از مردم و اشتغالزایی کارخانه راکد قند یاسوج به ستاد اجرایی فرمان امام واگذار شد .

اختصاصی کرونا

کد خبر : 64740
تاریخ انتشار : جمعه ۱۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۱

کرونا :

کارخانه قند یاسوج به ستاد اجرایی فرمان امام واگذار شد

شایان نادری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار کرونا نیوز اظهار داشت : سرمایه گذاری در این کارخانه راکد، با هدف تلاش ستاد برای حمایت از مردم و اشتغالزایی در کهگیلویه و بویراحمد است.
وی افزود: کارخانه فند یاسوج نماد صنعت  کهگیلویه و بویراحمد بوده و ۵۱ درصد سهام این کارخانه متعلق به ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ه) است.
نادری افزود: مراحل به صورت دقیق و کارشناسانه انجام شد و مشخص شد که بسیاری از قطعات مستهلک بوده و خیلی از قطعات نیز باید تعویض شود.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام در کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: قطعاتی  در کارخانه وجود ندارد برآورد قیمت دقیق و سرمایه در گردش لازم انجام شده و در مرحله اولیه بهسازی تجهیز و تعویض قطعات انجام می‌شود.
نادری عنوان کرد: در مرحله دوم نیز راه اندازی کامل و تولید محصول از جمله قند و شکر و سایر فراورده‌ها در این کارخانه انجام می‌شود.

 بازدید از کارخانه قند یاسوج از سوی  آقای مخبر، به همراه نماینده، ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و رییس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد و معاونین ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در سفر دکتر مخبر در سال ۹۹ به استان کهگیلویه و بویراحمد و در زمان وقوع زلزله سی سخت، انجام شد.

 محرومیت زدایی  از برنامه‌های مهم ستاد در کهگیلویه وبویراحمد و تا کنون در حوزه آب روستایی، راه، ساخت مسجد و مدرسه و حوزه سلامت و کارهای جهادی و زلزله سی سخت کارهای مطلوبی انجام شده است.

کارخانه قند یاسوج بعد پنج مرحله واگذاری حاشیه ساز در سال ۹۸ قرارداد واگذرای آن به علت تخلف های زیاد باطل شد.

منبع

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi