شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

چند خبر کوتاه از پلیس کهگیلویه و بویراحمد

یاسوج- کرونا نیوز- فرمانده انتظامی شهرستان دنا از کشف ۷۹ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک از یک دستگاه خودروی سمند در محور یاسوج – اصفهان خبر داد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 64545
تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۵

کرونا :

چند خبر کوتاه از پلیس کهگیلویه و بویراحمد

سرهنگ ًسید نورالله تقوی نژاد ًروز شنبه در این باره اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر انتقال محموله ای مواد مخدر در محورهای مواصلاتی استان مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان دنا در محور یاسوج به اصفهان ایست و بازرسی دایر کردند.

وی افزود: مأموران حین پایش خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی سمند مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

سرهنگ تقوی نژاد تصریح کرد: مأموران در بازرسی از خودروی مذکور ۷۹ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک که به طرز بسیار ماهرانه ای در آن جاسازی شده بود کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دنا با اشاره به اینکه در این راستا یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۶ که اسکورت کننده مواد مخدر بود توقیف شد، خاطرنشان کرد: در این رابطه ۲ نفر دستگیر و به مرجع قضائی معرفی و خودروها نیز به پارکینگ منتقل شدند.

دستگیری سارقان محتویات درون خودرو با ۶۸ فقره در یاسوج

رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری ۵ سارق حرفه‌ای محتویات درون خودرو با اعتراف به ۶۸ فقره سرقت در شهرستان بویراحمد خبر داد.

سرهنگ سعید بالش زر روز شنبه در این باره اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت درون خودرو در سطح شهرستان بویراحمد موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی ضمن هماهنگی با مرجع قضائی و با انجام اقدامات فنی و تخصصی و گشت زنی های هدفمند ۵ نفر سارق محتویات درون خودرو و ۶ نفر مالخر را شناسایی و دستگیر کردند.

بالش زر تصریح کرد: متهمان در بازجویی های اولیه به ۶۸ فقره سرقت درون خودرو در سطح شهرستان بویراحمد اعتراف که پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شدند.

وقتی پژوهش برای مدیران کهگیلویه و بویراحمد اهمیت ندارد
دنبال کنید

رئیس پلیس آگاهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از شهروندان خواست که ضمن توجه به هشدارهای انتظامی در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ پلیس اطلاعات دهند.

منبع

نویسنده:

برچسب ها :

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi