یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

مردم با مراجعه به مراکز واکسیناسیون در مبارزه با کرونا سهیم باشند

یاسوج کرونا نیوز- امام جمعه یاسوج با اشاره به راه اندازی مراکز گوناگون تزریق واکسن کرونا در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم هرچه زودتر به این مراکز مراجعه کنند و در مبارزه با این ویروس منحوس سهیم باشند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 63892
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۷:۵۱

کرونا :

مردم با مراجعه به مراکز واکسیناسیون در مبارزه با کرونا سهیم باشند

به گزارش کرونا نیوز آیت الله سید نصیر حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر یاسوج افزود: واکسیناسیون سبب بهبود اوضاع می شود و مردم باید به این مهم توجه ویژه داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به رعایت نکردن دستورات بهداشتی مربوط به کرونا اشاره کرد و گفت: تشییع جنازه‌های شلوغ اشتباه است که جان‌ مردم را به خطر می‌اندازد اما عده‌ای بازهم در استان دست‌بردار نیستند و به فاصله‌گذاری اجتماعی اعتقادی ندارند

 امام جمعه یاسوج با اشاره به وضعیت آسفالت خیابان های شهر یاسوج اظهار داشت: وضعیت خیابان‌ها آزار دهنده است توقع وضعیت بهتری از این شهر وجود دارد و اعضای شورای شهر به فکر بهبود شرایط این شهر شوند.

ایت الله حسینی عنوان کرد:  در جاهایی از آن وضعیت تکان دهنده است گویی در کوه و بیابان راه می‌رویم کسانی که عضو شورای شهر می شوند به فکر یاسوج باشند.

وی در ادامه به برخی آسیب های اجتماعی ازجمله نزاع های خیابانی اشاره کرد و گفت: نزاع با ابزارهایی مانند قمه و ایجاد رعب و وحشت در دل مردم قابل گذشت نیست و دستگاه قضایی و انتظامی باید به طور جدی برخورد کنند.

ایت الله حسینی با قدردانی از اقدام نیروی انتظامی در دستگیری دو نفر از افراد شرور و متهمان یک نزاع اخیر در شهر یاسوج گفت: مسئولان قضا باید در اسرع وقت برخورد قاطع و بازدارنده با آنها داشته باشند.

منبع

نویسنده:

برچسب ها :

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi