جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

بیش از ۸۹ درصد مردم زلزله زده سی سخت با بانک ها قرارداد منعقد کردند

یاسوج- کرونا نیوز- استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۵ هزار و ۹۴۹ مورد از پرونده های معرفی شده ساکنان سی سی سخت به بانک های عامل استان منجر به انعقاد قرارداد شده که معادل ۸۹ درصد مردم زلزله زده ایون شهر است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 63754
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۷:۵۱

کرونا :

بیش از ۸۹ درصد مردم زلزله زده سی سخت با بانک ها قرارداد منعقد کردند

حسین کلانتری روز دوشنبه در بازدید از شهر زلزله سی سخت، اظهار داشت: تاکنون ۶ هزار و ۶۶۸ فقره پرونده زلزله زدگان سی سخت برای دریافت تسهیلات معیشتی و ساخت و تعمیر واحدهای مسکونی به بانک های عامل استان معرفی شده است.

وی افزود: ۵ هزار و ۹۴۹ مورد از این تعداد پرونده معرفی شده به بانک های عامل کهگیلویه و بویراحمد منجر به انعقاد قرارداد شده است‌.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد همچنین از پرداخت ۸۶۶ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال تسهیلات بلاعوض به مردم زلزله زده شهرستان دنا خبر داد.

وی بر لزوم نظارت بیشتر و دقیق تر بر ساخت و ساز واحدهای مسکونی در شهرستان زلزله زده دنا تأکید کرد و گفت: باید ساخت و سازهای اصولی و در برابر وقوع شدیدترین زلزله مقاوم باشند.

کلانتری با بیان اینکه هم اکنون ۲۵۹ واحد مسکونی آماده بهره برداری است، عنوان کرد: از این تعداد ۱۲۸ واحد در مناطق شهری و ۱۳۱ واحد در مناطق روستایی قرار دارد.

وی عنوان کرد: عملیات تعمیرات یک هزار و ۵۸۳ واحد در مناطق شهری و ۳۷۱ در مناطق روستایی به اتمام رسیده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: یک هزار و ۱۶۵ تن میلگرد، ۱۶ هزار و ۶۴۰ کیسه سیمان، ۸۱۰ هزار و ۹۰۰ قالب آجر و ۱۰ تن ماسه در مناطق روستایی توزیع می شود.

 وی افزود: یک هزار و ۵۹۶ تن میلگرد، ۱۸ هزار و ۵۵۱ کیسه سیمان، یک میلیون و ۷۳۶ هزار و ۳۳۶ قالب آجر و ۲۵۰ تن ماسه در مناطق شهری زلزله زده توزیع شد.

کلانتری عنوان کرد: همان گونه که بارها گفتم، تا آخرین روز خدمت در استان برای رفع نیازهای مردم زلزله زده از هیچ تلاشی دریغ نمی کنم و در کنار آنها هستم.

اجرای برنامه‌های متعدد به مناسبت هفته فرهنگ وهنر
دنبال کنید

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: تا نرسیدن به فصل سرما باید سرپناه مردم سر و سامان گرفته باشد و به مردم سی سخت اطمینان داد همه تلاش خود را برای رفع مشکلات آنان به کار خواهد بست.

منبع

نویسنده:

برچسب ها :

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi