جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

استاندار: یک فروند بالگرد هلال احمر در کهگیلویه وبویراحمد مستقر می‌شود

یاسوج- کرونا نیوز- استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: با هماهنگی های انجام گرفته یک فروند بالگرد جمعیت هلال احمر برای کمک در حوادث تا دو هفته آینده در این استان مستقر می شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 62540
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۴

حسین کلانتری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار کرونا نیوز از دیدار روز گذشته خود با کریم همتی رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی در تهران خبر داد و گفت : جمعیت هلال احمر در همه حوادث و اتفاقات پیشگام است و باید از تلاش آنان تقدیر کرد.

وی مشارکت نیروهای جمعیت هلال احمر در مهار آتش سوزی ها و کمک به سیل زدگان در سیل اخیر استان که به برخی از مناطق از جمله باغات و مناطق روستایی و عشایری خسارت زد را قابل تقدیر دانست.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: نیروهای هلال احمر از جمله نخستین نیروهایی هستند که در مواقع اضطراری و بحران در هر منطقه ای حاضر می شوند و این نیروها در حوادث مختلف کمک های موثر وارزشمندی دارند.

وی علاوه بر ارائه گزارشی از وضعیت تجهیزات و امکانات امدادی در استان ، در خصوص روند همکاری های جمعیت هلال احمر درخصوص زلزله سی سخت اعم از امدادرسانی، اسکان موقت، برپایی چادرهای امدادی و دیگر کمک ها در شهر سی سخت و روستاهای اطراف آن نیز توضیحاتی ارائه داد. 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کشور نیز از تخصیص و ارسال امکانات و تجهیزات بیشتر براساس نیاز و مطالباتی که از سوی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار بیان شد ،موافقت کرد.

کریم همتی افزود: با درخواست استاندار پایگاه دائمی بالگردی در استان که موافقت مقامات مسئول راهم اخذ کرده، مستقر می شود افزود: استقرار بالگرد حداکثر تا دوهفته آینده در استان عملی می شود و در این خصوص نیز هماهنگی های لازم انجام گرفته است.

سه هزار و ۶۱۷ داوطلب متخصص با ۲۹ سال سن به بالا با جمعیت هلال احمر استان در انجام اقدامات بشر دوستانه همکاری می کنند.

علی خوان پایه:کاهش ۱۴ درصدی تلفات فوتی در محورهای مواصلاتی کهگیلویه و بویراحمد
دنبال کنید

این گروه ها در قالب خیران، پرستاران، پزشکان عمومی، متخصص و فوق تحصص در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد خدمات بشردوستانه ارائه می دهند.

منبع

نویسنده:

برچسب ها :

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi