جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

محدودیت‌های کرونایی در ۳ شهرستان کهگیلویه و بویراحمداعمال می شود

یاسوج- کرونا نیوز- رییس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد گفت: محدودیت‌های تردد کرونایی در شهرستان های گچساران و بویراحمد با وضع قرمز و کهگیلویه با وضع نارنجی کرونا اعمال می شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 62346
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۵

 سرهنگ بهنام ویسی پور روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار کرونا نیوز اظهار داشت: از عصر روز چهارشنبه ۱۶ تیرماه ۱۴۰۰ محدودیت های تردد کرونایی در ورودی این سه شهرستان اعمال شد.
وی افزود: در این طرح ورود خودروهای با پلاک غیربومی به شهرهای یاسوج، گچساران و دهدشت ممنوع است و خودروهای دارای پلاک غیربومی تنها می توانند از کمربندی این شهرها به سمت شهر مقصد عبور کنند.
رئیس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: همچنین محدودیت تردد شبانه در کهگیلویه و بویراحمد ادامه دارد و تردد در شهرهای قرمز کرونایی یک میلیون تومان و در شهرهای نارنجی کرونایی ۵۰۰هزار تومان جریمه در پی خواهد داشت.
سرهنگ ویسی پور عنوان کرد: با توجه به تعطیلات آخر هفته محدودیت‌های ورود و خروج به شهر یاسوج با کنترل بیشتر و جدی‌تری اجرا می‌شود.

هم اکنون شهرستان‌های بویراحمد و گچساران در وضعیت قرمز کرونایی، شهرستان‌های دنا و کهگیلویه در وضعیت نارنجی کرونایی و شهرستان‌های چرام، باشت، مارگون، لنده و بهمئی در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

منبع

نویسنده:

برچسب ها :

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi