جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

۱۱۶ حوزه در کهگیلویه و بویراحمد به برگزاری کنکور اختصاص یافت 

یاسوج – کرونا نیوز – مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۱۶ حوزه امتحانی در این استان به برگزاری کنکور سراسری ۱۴۰۰  اختصاص یافته است. 

اختصاصی کرونا

کد خبر : 62173
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۵

کرونا :

۱۱۶ حوزه در کهگیلویه و بویراحمد به برگزاری کنکور اختصاص یافت 

هادی زارع پور روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار کرونا نیوز اظهار داشت: ۴۵ حوزه امتحانی در شهرستان بویراحمد، ۲۷ مورد در شهرستان  گچساران، ۲۰ مورد در شهرستان کهگیلویه، ۱۰ مورد در شهرستان لنده، هشت مورد در شهرستان بهمئی و ۶ مورد نیز در شهرستان چرام برای برگزاری کنکور سراسری امسال دایر شده است. 

وی افزود: حوزه های امتحانی اختصاص یافته به برگزاری کنکور سراسری امسال در کهگیلویه و بویراحمد به لحاظ بهداشتی تجهیز شده و این  رقابت علمی نیز با رعایت تمامی نکات بهداشتی و حفظ فاصله فیزیکی در حال برگزاری است. 

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ۲۲ هزار داوطلب مرد و زن در این استان در کنکور سراسری امسال شرکت کرده و به  رقابت علمی با یکدیگر می پردازند. 

زارع پور عنوان کرد: آزمون گروه آزمایشی هنر صبح چهارشنبه ۹ تیرماه و گروه های آزمایشی ریاضی و انسانی نیز صبح پنجشنبه ۱۰ تیرماه در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد. 

وی ابراز داشت: آزمون گروه آزمایشی تجربی صبح جمعه ۱۱ تیرماه و گروه آزمایشی زبان‌ های خارجی نیز صبح شنبه ۱۲ تیرماه در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌ شود. 

منبع

نویسنده:

برچسب ها :

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi