شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳

اخلالگران نظام توزیع آرد در کهگیلویه و بویراحمد دستگیر شدند

یاسوچ- کرونا نیوز- رییس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد گفت: شبکه حرفه‌ ای اخلال در نظام توزیع آرد در این استان با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) اداره کل اطلاعات استان شناسایی و دستگیر شدند. 

اختصاصی کرونا

کد خبر : 61534
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۷:۵۱

کرونا :

اخلالگران نظام توزیع آرد در کهگیلویه و بویراحمد دستگیر شدند

حسن نگین تاجی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار کرونا نیوز اظهار داشت: اعضای این شبکه شامل برخی عاملان توزیع آرد، نانوایی ها،  دلالان و تعدادی از کارکنان دولتی کهگیلویه و بویراحمد هستند.  

وی افزود: این افراد با شگرد خاص آرد با سهمیه دولتی را دریافت و به طور غیرمجاز با قیمت یک میلیون تا یک میلیون و ۲۰۰ هزار ریال به  فروش می‌ رساندند. 

رییس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: بر اساس ارزیابی انجام شده هر دلال روزانه ٢۴٠ کیسه آرد را در شهرها و روستاهای این استان جمع آوری می کردند. 

نگین تاجی عنوان کرد: متهمان کیسه های آرد جمع آوری شده را به استان‌ های همجوار از جمله فارس، بوشهر و خوزستان انتقال می ‌دادند. 

وی ابراز داشت: کیسه های آرد در بازار استان های همجوار به طور غیرقانونی و با قیمت گزاف به فروش می رسید و متهمان سود نامشروع  چشمگیری به دست می‌ آوردند. 

نگین تاجی گفت: این دلالان با تعامل غیرمشروع با چند کارمند دولتی کهگیلویه و بویراحمد پس از تشکیل شبکه فساد اقتصادی با افزایش غیرقانونی سهمیه آرد دریافتی  برخی نانوایی ‌های استان را با تبعیض ناروا افزایش داده و حتی مبالغ این خرید را نیز همان دلالان پرداخت می کردند و سپس از  سهمیه دریافتی بخش اندکی را به نانوایی مربوطه تحویل داده و مابقی را در بازار آزاد با قیمت گزاف می فروختند.  

منبع

نویسنده:

برچسب ها :

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi