جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

همدلی با مردم زلزله زده سی سخت در آموزش و پرورش بویراحمد

یاسوج- کرونا نیوز- آموزش و پرورش بویراحمد برای دریافت کمک های مردمی و اهدای آنها به مردم سی سخت و روستاهای زلزله زده اعلام آمادگی کرد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 57617
تاریخ انتشار : جمعه ۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۶:۵۱

کرونا :

همدلی با مردم زلزله زده سی سخت در آموزش و پرورش بویراحمد

رئیس آموزش و پرورش بویراحمد پنجشنبه شب در این باره اظهار داشت: خوابگاه مدرسه کمایی مقدم واقع در یاسوج را به عنوان پایگاه و مرکز پخت غذای گرم برای مردم زلزله زده سی سخت و روستاهای تابع انتخاب شده است.

کوروش دلشاد با دعوت مردم به همکاری و تهیه لوازم مورد نیاز مردم شهر سی سخت افزود: مردم می توانند وسایلی چون پتو، چادر، لباس و سایر کمک های غیر نقدی و همین طور کمک های نقدی خود را تحویل این پایگاه دهند تا در سریع ترین زمان ممکن به دست افراد نیازمند زلزله زده برسد.

وی تاکید کرد: با توجه به برودت هوا زلزله زدگان به اقلامی همچون وسایل گرم کننده نیاز دارند و همچنین به سبب خسارت دیدن منازل، مواد غذایی از دیگر نیازهای زلزله زدگان است.

زلزله ای به بزرگی ۵.۶ ریشتر ساعت ۲۲ و پنج دقیقه و ۳۴ ثانیه چهارشنبه شب ۲۹ بهمن ماه ۱۳۹۹ شهر سی ‌سخت مرکز شهرستان دنا را لرزاند. 

مرکز لرزه نگاری کشور اعلام کرد که این زلزله در عمق هشت کیلومتری زمین اتفاق افتاده است. 

بر اساس این گزارش زلزله در فاصله ۱۰ کیلومتری سی‌ سخت، ۱۹ کیلومتری کمه در استان اصفهان و ۲۴ کیلومتری یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد رخ داده است. 

منبع

نویسنده:

برچسب ها :

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi