شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

اقداماتی که ایران از پنجم اسفند ماه متوقف می کند

سفیر و نماینده دائم کشورمان نزد سازمان‌های بین المللی در وین، اقداماتی که جمهوری اسلامی ایران در زمینه فعالیت‌های هسته از پنج اسفند متوقف می‌کند را تشریح کرد. کرونا آنلاین: کاظم غریب آبادی در مصاحبه ای با خبرنگاران گفت: این اقدامات شامل مفاد پروتکل الحاقی، کد ۳.۱ اصلاحی ترتیبات فرعی موافقت نامه پادمان (برای اظهار زودهنگام

اختصاصی کرونا

کد خبر : 57512
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱:۱۰

کرونا :

اقداماتی که ایران از  پنجم اسفند ماه متوقف می کند

سفیر و نماینده دائم کشورمان نزد سازمان‌های بین المللی در وین، اقداماتی که جمهوری اسلامی ایران در زمینه فعالیت‌های هسته از پنج اسفند متوقف می‌کند را تشریح کرد.

کرونا آنلاین: کاظم غریب آبادی در مصاحبه ای با خبرنگاران گفت: این اقدامات شامل مفاد پروتکل الحاقی، کد ۳.۱ اصلاحی ترتیبات فرعی موافقت نامه پادمان (برای اظهار زودهنگام تاسیسات هسته‌ای به آژانس)، استفاده از فناوری‌های مدرن و حضور درازمدت آژانس در ایران، اقدامات شفاف ساز در رابطه با کیک زرد، اقدامات شفاف ساز در رابطه با غنی سازی و دسترسی‌ها پیرو مفاد برجام می‌باشد.

به گزارش شبکه خبر وی نظارت و راستی آزمایی اجرای اقدامات داوطلبانه همچنین اقدامات شفاف ساز در رابطه با ساخت قطعات سانتریفیوژها را از دیگر اقداماتی برشمرد که قرار است متوقف شود.

منبع : قدس آنلاین

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi