یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاچ ال سی دی سامسونگ Note 10

  در ادامه سعی داریم تا مشخصات و فناوری های به کار گرفته شده در تاچ ال سی دی Note 10 سامسونگ را با هم بررسی کنیم. این بررسی می تواند چند مزیت عمده را برای کاربران به دنبال داشته باشد: در قدم اول کاربران با کیفیت صفحه نمایش موبایل خود آشنا شده و می

اختصاصی کرونا

کد خبر : 56627
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۶

کرونا :

تاچ ال سی دی سامسونگ Note 10

 

در ادامه سعی داریم تا مشخصات و فناوری های به کار گرفته شده در تاچ ال سی دی Note 10 سامسونگ را با هم بررسی کنیم. این بررسی می تواند چند مزیت عمده را برای کاربران به دنبال داشته باشد:

  • در قدم اول کاربران با کیفیت صفحه نمایش موبایل خود آشنا شده و می توانند از فناوری های مختلف آن بهره مند شوند.
  • در قدم دوم هم کاربر با تفاوت این صفحه نمایش با سایر صفحه نمایش های موجود در بازار نیز آشنا خواهد شد و می تواند مقایسه کاملی از آنها داشته باشد.
  • همچنین قیمت تاچ ال سی دی سامسونگ Note 10 نکته دیگری است که در این بررسی برای کاربران قابل درک خواهد شد.

برای این منظور سراغ یکی از افراد حرفه ای در امر تعمیر و تعویض تاچ ال سی دی سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ در شرکت موبایل کمک رفته ایم و از راهنمایی های ایشان در این مقاله کمک گرفته ایم. کاربرانی که به هر دلیلی در این قطعه از موبایل خود با اشکالاتی روبرو شده و نیاز به تعمیر و یا تعویض آن دارند حتما باید به نکات مربوط به این خدمات نیز آشنا باشند تا مبادا در انجام آن از سوی تعمیرکاران سهل انگاری شود. در ادامه به بررسی این موضوع نیز خواهیم پرداخت.

تاچ ال سی دی سامسونگ Note 10 4

مشخصات تاچ ال سی دی سامسونگ Note 10

آشنایی با مشخصات صفحه نمایش سامسونگ Note 10 می تواند دید بهتری برای کاربران این موبایل فراهم آورد. این موبایل با صفحه نمایش ۶٫۴۷ اینچی دارای رزولوشن تصویر ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسلی است. استفاده از فناوری AMOLED، صفحه نمایش لمسی خازنی سامسونگ Note 10 را تبدیل به یکی از خوب های بازار کرده است. این صفحه نمایش امکان شناسایی ۱۶ میلیون رنگ را برای کاربر فراهم آورده و همچنین ۸۷٫۸ درصد از بدنه موبایل را نیز به خود اختصاص داده است. کورنینگ گوریلا گلس ۵ به عنوان محافظ بر روی این صفحه نمایش قرار گرفته و همچنین فناوری HDR10 نیز در آن تعبیه شده است. سامسونگ برای رونمایی از این صفحه نمایش از روشنایی ۶۰۰ نیتی نیز استفاده کرده تا در کنار تراکم پیکسلی ۳۹۸ ppi امکان مشاهده تصاویر با کیفیت عالی در آن وجود داشته باشد.

تجمع اعتراضی دانشجویان در برابر سفارت امارات در تهران
دنبال کنید

 

بررسی تراکم پیکسلی در تاچ ال سی دی سامسونگ Note 20 Ultra

یکی از مشخصات فنی که در اکثر تاچ ال سی دی ها از آن یاد می شود، تراکم پیکسلی است. تراکم پیکسلی اصطلاحا به تعداد پیکسل های موجود در هر اینچ مربع از صفحه نمایش یاد می شود. تراکم پیکسلی ۳۹۸ ppi در صفحه نمایش سامسونگ گلکسی نوت ۲۰ الترا به این معنی است که در صفحه نمایش این موبایل در هر فضای مربع شکل یک اینچ در یک اینچ، ۳۹۸ پیکسل استفاده شده است. هر چقدر تعداد پیکسل ها در هر اینچ مربع بیشتر باشد، وظیفه پردازش تصویر به عهده پیکسل های زیادی بوده و در نتیجه تصویر نهایی با کیفیت بالاتری به چشم بیننده خواهد رسید. به همین دلیل است که تولید کنندگان موبایل به دنبال افزایش این مشخصه در موبایل های تولیدی خود هستند.

کاربران باید دقت داشته باشند که هر چقدر صفحه نمایش موبایل شما بزرگتر می شود، برای ایجاد تراکم پیکسلی بالاتر نیاز به تولید حرفه ای تر و پیچیده تری است. از این رو معمولا صفحه نمایش های بزرگتر دارای تراکم پیکسلی خیلی جذابی مانند سایر مشخصات خود نیستند. با این حال سامسونگ همیشه سعی کرده تا این مشخصه را در حد قابل قبولی برای موبایل های تولیدی خود باقی نکه دارد. البته باید یاد آور شویم که افزایش میزان تراکم پیکسلی در عین افزایش کیفیت صفحه نمایش باعث افزایش قیمت تاچ ال سی دی سامسونگ Note 10 نیز شده است. کاربران می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه از سایت mobilekomak.com استفاده کنند.

کمیسیون برجام این روزها بیش تر از متن، حاشیه دارد
دنبال کنید

تاچ ال سی دی سامسونگ Note 10 5

تعمیر و تعویض تاچ ال سی دی سامسونگ Note 20 Ultra در موبایل کمک

حالا که با مشخصات صفحه نمایش سامسونگ گلکسی نوت ۲۰ الترا آشنا شده و همچنین دلیل قیمت تاچ ال سی دی سامسونگ Note 10 را نیز می دانید، بهتر باید درک کنید که عملیات تعمیر و تعویض این قطعه باید پیچیدگی های زیادی داشته باشد. از این رو در چنین مواقعی تنها راه چاره استفاده از خدمات نمایندگی تعمیر تعمیرات گوشی سامسونگ خواهد بود. شرکت موبایل کمک با در اختیار داشتن قطعات اورجینال این موبایل ها، بالاترین میزان کیفیت را نیز در خدمات تعمیر و تعویض این قطعه ها، برای کاربران فراهم آورده است تا از این بابت کاربران ایرانی نیز به خدمات روز دنیا در این باره دسترسی داشته باشند.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi