یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

اجاره ویلا در دروان قرنطینه

با شروع شیوع بیماری کرونا میزان مسافرت کاهش یافته که با اعمال محدودیت های ایجاد شده در ۱۵ روز قرنطینه و ممنوعیت تردد و اخذ جریمه سنگین از سوی راهنمایی رانندگی میزان مسافرت به حداقل رسیده است. اما در بعضی از موارد ضروری مثل جلسه کاری و علت های دیگر مجبور می شویم راهی سفر

اختصاصی کرونا

کد خبر : 55728
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۷

کرونا :

اجاره ویلا در دروان قرنطینه

با شروع شیوع بیماری کرونا میزان مسافرت کاهش یافته که با اعمال محدودیت های ایجاد شده در ۱۵ روز قرنطینه و ممنوعیت تردد و اخذ جریمه سنگین از سوی راهنمایی رانندگی میزان مسافرت به حداقل رسیده است.

اما در بعضی از موارد ضروری مثل جلسه کاری و علت های دیگر مجبور می شویم راهی سفر شویم.

در دوران اپیدمی کرونا موضوعی که بیشتر ما را نگران می کند مسئله اقامت است که در این میان مطرح می شود؛ زیرا پیدا کردن هتل یا ویلایی که ضد عفونی شده باشد کمی سخت است و نمی توان به هر مکانی اعتماد کرد. حالا اگر خطرات سفر و جریمه تردد را به ناچار به هر دلیلی قبول کرده اید برای اجاره ویلا در دوران قرنطینه مواردی است که بهتر است آن ها را بدانید. با ما همراه باشید تا بتوانیم شما را با نکاتی آشنا کنیم که شاید آن ها را نمی دانستید. اما همچنان توصیه ما این است که اگر مجبور نشدید در خانه بمانید تا ضامن سلامتی خود و خانوادتان باشید.

 

سفر در قرنطینه با رنتی جا

 نکاتی در رابطه با اجاره ویلا در دوران قرنطینه

اگر برای اقامت نمی دانید به هتل بروید و یا ویلا اجاره کنید و در کدام یک خطر ابتلا به بیماری کمتر است؟ نگران نباشید ما شما را راهنمایی می کنیم:

در ابتدای شروع بیماری اجاره ویلا و سوئیت از سوی ستاد مبارزه با بیماری کویید-۱۹ ممنوع شد. اما بعد ها با شرط رعایت اصول بهداشتی و الزام ثبت نام صاحبان ویلا در سایت سامانه اصناف کشور برای اخد مجوز بهداشت و انجام نکات بهداشتی برای سایت های اجاره ویلا این محدودیت برداشته شد. برای اطمینان از صحت موضوع از جانب ویلا داران حتما از سایت معتبر اجاره ویلا اقدام به رزرو اقامتگاه کنید؛ زیرا افرادی که در داخل شهر ها ویلا اجاره می دهند مجوز بهداشت ندارند.

شهید مصطفی احمدی روشن؛ من باید 10 برابر کار کنم،باید خودم را تجهیز به دانش فنی کنم
دنبال کنید

همچنین به علت تردد کمتر در ویلا ها  و شخصی بودن با توجه به رعایت کلیه نکات بهداشتی اعمم از الکل زدن و ضد عفونی کردن محیط، اقامت در ویلا و اجاره ویلا در دوران قرنطینه ریسک مواجه شدن با بیماری کرونا نسبت به هتل کمتر است.

سفر در ایام کرونا

تفاوت قیمت اجاره ویلا در دوران قرنطینه

علاوه بر این اگر هزینه اقامت نیز برایتان مهم است هزینه اجاره ویلا در شمال نسبت به هتل کمتر است.البته با توجه به بیماری کویید۱۹ و کاهش مسافران هزینه اجاره ویلا به شدت ریزش کرده

حال انتخاب با خودتان است با توجه به موارد ذکر شده تصمیم نهایی با شماست.

تاثیر قرنطینه بر سلامت فکری

حدود یک سال است ک جهان با ویروسی به نام کرونا درگیر شده است که محدودیت هایی را در سراسر دنیا به وجود آورده است.

حتما شنیده اید که می گویند در دوران بعد از کرونا زندگی متفاوتی با قبل کرونا را شروع خواهیم کرد؟ آیا تا به حال فکر کرده اید علت آن چیست؟ چه عاملی بر آن تاثیر گذار است؟

حتی علاوه بر این ها در دوران قرنطینه با درگیری فکری و ترس از کرونا موجب افسردگی فکری و وسواس خواهیم شد که پیامد خوبی برای زندگی مان ندارد. راه حل چیست ؟ برای دوری از افسردگی در دوران  قرنطینه چه مواردی را باید رعایت کنیم ؟

با ما در ادامه مقاله همراه باشید تا به همه سوالات پاسخ دهیم.

 

تاثیر قرنطینه بر سلامت روان

مراقبت از سلامت روان در دوران قرنطینه

همیشه برای دوری از استرس، هیجانات و دریافت آرامش اولین موردی که به ذهنمان می رسد مسافرت است؛ اما همان طور که بالا برایتان گفتیم تا حد امکان باید سفر نرویم مگر با رعایت موارد ذکر شده.

پیچیدگی های موجود در بحران های منطقه کنش به قبل از جنگ سرد است/نقش غیرسازنده آمریکا در حمایت از گروه های تروریستی
دنبال کنید

برای اینکه از وسواس فکری دور شوید و کمتر به قرنطینه فکر کنید انجام موارد دیگری هم هست که شما را از استرس دور می کند:

۱- خواندن کتاب مورد علاقه

۲- تماشای فیلم و سریال

۳- تماس تصویری گروهی با اعضای خانواده و فامیل

۴-استفاده از منابع خبری معتبر در رابطه با بیماری کرونا (دوری از شایعات ویروس عفونی)

۵- سعی کنید خبر ها را به طور کامل دنبال نکنید تا یه حد محدود مورد نیاز فقط پیگیر باشید اما کاملا از اخبار فاصله نگیرید.

۶- از ورزش های کاهش استرس، مثل یوگا کمک بگیرید.

۷- اگر در شهر یا روستای دیگر خانه ی دیگری دارید  و در دوران قرنطینه به محل کارتان نمی روید می توانید برای تنوع و تغییر آب و هوا با رعایت اصول بهداشتی تغییر مکان دهید.

 

انجام دادن چند مورد از موارد بالا تاثیر شایانی در آرامش شما خواهد داشت. اگر کودک و خردسال در خانه دارید یادتان نرود که شما ضامن سلامت جسمی و فکری او هستید با حفظ آرامش، حس امنیت رابه او منتقل کنید.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi