شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

خرید ماشین در این اوضاع کرونا؟!

بازار آشفته ماشین در ایران و رکود فعلی که در سال‌های اخیر تقریبا بی‌سابقه است (اثر تجمیعی نوسان ارز و کرونا) باعث کاهش شدید خرید ماشین در بازار شده است. اما این پایان ماجرا نیست زیرا بازار خرید ماشین همیشه فعال و پررونق بوده و درست است که الان به دلیل کرونا اوضاع کساد است

اختصاصی کرونا

کد خبر : 55168
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۶

کرونا :

خرید ماشین در این اوضاع کرونا؟!

بازار آشفته ماشین در ایران و رکود فعلی که در سال‌های اخیر تقریبا بی‌سابقه است (اثر تجمیعی نوسان ارز و کرونا) باعث کاهش شدید خرید ماشین در بازار شده است. اما این پایان ماجرا نیست زیرا بازار خرید ماشین همیشه فعال و پررونق بوده و درست است که الان به دلیل کرونا اوضاع کساد است ولی به زودی به وضعیت فعلی برمی‌گردد. در ادامه ۲ خودرو را از نظر ارزش خرید ماشین با هم مقایسه می‌کنیم که هر کدام در رده قیمتی خاص خود قرار دارند.

خرید ماشین در این اوضاع کرونا؟! 4

 

هیوندای آزرا ۲۰۰۷ فول محدوده قیمتی بین ۶۷۰ تا ۷۲۰ میلیون تومان

هیوندای آزرا از سال ۲۰۰۶ و توسط آسان موتور به ایران آمد. این سدان جذاب کره‌ای از همان ابتدا خریداران زیادی پیدا کرد و خیلی زود به خودرویی محبوب در میان خانواده‌های مرفه ایرانی تبدیل شد. در بیان مزایای این نوع هیوندای می‌توان به ظاهر لوکس و جذاب، کابین بزرگ و جادار، عملکرد خوب بخش فنی، زمان شتاب‌گیری معقول، در دسترس بودن قطعات یدکی با وجود خروج هیوندای و خدمات پس از فروش باکیفیت آن اشاره کرد. در مقابل از معایب این خودرو می‌‌‌‌توان هزینه‌های بالای نگهداری این خودرو را درنظر گرفت. موتور و گیربکس خودرو باید مرتب سرویس شوند تا در اثر استهلاک بالا آسیب نبینند.

در بازار دست دوم خریداران زیادی برای خریدن یک خودروی باکیفیت کره‌ای هستند که حاضرند به جای خرید چینی‌های صفر کیلومتر خوش آب و رنگ یک کره‌ای مسن قدیمی را بخرند. چرا که این خودروها معمولا دارای کیفیت ساخت عالی، ایمنی مناسب و امکانات رفاهی قابل قبولی هستند.

گفتگوی ویدئوکنفرانسی ظریف و وزیر خارجه امارات (+عکس)/ رابطه، گرم می شود
دنبال کنید

 بی وای دی اس ۶ اتوماتیک مدل ۹۷ ۷۱۰ میلیون تومان

یکی از شرکت های خودرویی معتبر و مطرح چین بی وای دی است که نسبت به بقیه شرکت‌های چینی توانسته عملکرد بهتری داشته باشد و خودروهای بهترین را روانه بازار مصرف کند. این خودرو در ایران توسط شرکت کارمانیا مونتاژ و عرضه شده و خوشبختانه شرکت کارمانیا نیز سعی کرده است از کیفیت مواد و متریال مصرفی در خودرو کم نکند و مانند نسخه اصلی آن عمل کند. به همین دلیل اگر قصد فروش ماشین بی وای دی اس ۶ اتوماتیک دارید، می‌توانید مطمئن باشید که فروش ماشین به راحتی و سهولت خواهد بود.

 از دیگر مزایای جالب این مدل بی وای دی شکل طراحی ظاهری کابین آن با دکمه‌های فراوان است که تداعی کننده نسل دوم لکسوس RX می‌باشد. البته برخی تفاوت جزئی در دریچه هوای خودرو و پنل میانی داشبورد آن وجود دارد. ولی به هر حال شباهت بسیار زیادی به شاسی بلند لوکس ژاپنی دارد که موجب جلب توجه خریداران آن شده است.

خرید ماشین در این اوضاع کرونا؟! 5

از امکانات رفاهی آن می‌توان به سانروف، سنسور پارک عقب، دیلایت، اتولایت، صفحه نمایشگر لمسی ۷ اینچی و… اشاره کرد. همچنین در کنار این مسئله ۶ عدد کیسه هوا از جمله امکانات ایمنی آن است. البته ۵ ستاره ایمنی موسسه تست تصادف CNCAP چین هم باید به آن اضافه کرد.

 خودرو ظرفیت ۵ نفر بزرگسال را به راحتی دارد و همچنین دارا بودن صندلی‌های راحت و جادار موجب می‌شود خودرو بی وای دی اس ۶ اتوماتیک تبدیل به یک خودروی مناسب برای سفر و خانواده باشد. البته یکی از موضوعات قابل تامل در این خودرو نداشتن سیستم کنترل پایداری است که موجب کاهش امنیت خودرو شده است و البته یکی از معایب آن به حساب می‌آید.

شهر هوشمند/معابر پارک حاشیه ای دوگنبدان بزودی هوشمند می شود
دنبال کنید

خرید ماشین در بهترین شرایط با همراه مکانیک

اگر تصمیم به خرید ماشین گرفته‌اید به جای مراجعه به نمایشگاه های خودرو و اتلاف زمان برای خریداران مختلف بهتر است به وبسایت همراه مکانیک در آدرس hamrah-mechanic.com/cars-for-sale مراجعه کرده و خودروی خود را ثبت نمایید. مشاوران شرکت در مدت زمانی بسیار کوتاه با شما تماس گرفته و پس از تعیین زمان برای کارشناسی خودروی شما به محل شما مراجعه خواهند کرد.

 از مزایای خرید ماشین در سایت همراه مکانیک می‌توان به عدم اتلاف زمان برای پاسخگویی به مشتریان مختلف، پیدا کردن بهترین گزینه برای فروش خودرو و همچنین استفاده از کارشناسی فنی و کارشناسی حقوقی خودرو برای تنظیم قرار داد فروش خودرو خواهد بود. با همراه مکانیک خودرو کارشناسی شده، با ضمانت و کاملا مطمئن بخرید.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi